Gå til innhold

Hans og Grete og jeg...


rulin55

Anbefalte innlegg

For noen år siden møtte jeg en eldre mann som ønsket å invitere meg i en trekant med kona si.

Grunnen til dette var at han selv følte seg mislykket som elsker, delvis fordi han var blitt eldre, men også fordi han ønsket å kjenne seksuell, inderlig nytelse ved å være kikker mens jeg elsket hans kone, ikke minst var han opptatt av å se på når hun kjælte og sugde den stive, store kuken min.

Hun var en seksuelt underernært kvinne som gradvis lot seg rive med når hun oppdaget sin egen nytelse, og etter å ha slikket henne til orgasme første gangen ble hun stadig dristigere og kåtere.

De avtalte at hans rolle skulle være betrakterens, og han fant seg etter hvert komfortabel med å være hanrei. Første gangen jeg skulle knulle henne satt han stille på en stol og strigråt mens han runket den slappe kuken sin, men da hun begynte å stønne og tilkjennegi stor seksuell nytelse og til alt overmål kom i en befriende orgasme, så ble han veldig stiv og sprutet mens han klynket at vi skulle fortsette. Jeg tok henne deretter bakfra mens jeg fingerpulte henne i rumpa. Hun fikk en ny og kraftigere orgasme hvor hun ejakulerte, og han klynket om hvor godt han hadde det.

Jeg tror hans nytelse ved å være tilskuer (voyeurist) var større enn om han hadde deltatt selv.

 

Flere ganger senere kunne jeg som husvenn finne på å la henne suge meg mens vi så på TV, og han gav noen ganger uttrykk for at han ønsket å bli bundet slik at han ikke kunne onanere mens han så på, men det ble aldri praktisert. I dag bor begge i Spania, og jeg savner dem veldig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...