Gå til innhold

Ny i gamet - er dette noe for meg? Cuckold - webcam - opplæring


bananaboy

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Jeg er HAN i et par. Har ikke luftet mine fantasier med hun enda, men jeg merker at jeg tenner på tanken om å "låne" ut dama nå og da. Kanskje også låne meg ei anna dame innimellom også. Men som sagt er dette upløyd mark enn så lenge.....

Synes steget til å invitere noen helt ukjente hjem er ganske så stort. Derfor tror jeg at små steg passer mye bedre. Noen som har erfaringer med at folk kikker på mens dere har sex gjennom feks skype? Kan dette være noe som er med på å flytte grenser mon tro?

 

Ihvertfall så tror jeg kanskje at jeg først og fremst kunne tenkt meg å sett på par på webcam - og at det da muligens utvikler seg noe mer over tid. Ingen ansikt i begynnelsen - ihvertfall ikke fra min side. Så om det er noen par som vil ha kontakt via webcam så må dere ta kontakt på privaten. Send meg en melding så tar vi det derfra evt.

 

Bananguten :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...