Gå til innhold

Vekke en fremmed i senga hans....


tøs

Anbefalte innlegg

Om noen vil lese, har jeg lyst å fortelle en liten historie med en liten tvist. Møtte en sommer for ett par år siden en deilig, vakker og fantastisk sexy 21 åring. Han var fra Latvia og hadde det utrolig deilig mandige som mange øst-europeere har. Med ett ytre som tok pusten fra meg. Første gangen jeg møtte han gikk jeg rett bort til han , og kysset han , ett langt rådeilig tungekyss. Så gikk jeg.

Han kom etter, og jeg fikk teesa han litt.. han fikk ikke noe mer den kvelden.

Dagen etter ringde han meg. (Ja, selfølgelig fikk han nummeret mitt )

 

Han ville jeg skulle komme til huset han bodde i . Jeg var ikke tung å be. Hadde på meg sexy klær, og småsprang til huset han delte med andre som bor i Norge og jobber. Det var sommer og varmt, vi hadde lite klær på, og satt utenfor huset og tok en drink. Han sendte meg sånne lange, dvelende blikk ... Han gjorde meg våt bare med øynene.

 

Han såg blikket mitt, og visste hva som kom. Jeg satt på en liten trapp, og han kom bort og stillte mellom beina mine, spredde dem med sine. Med samme blikket. Vi trengte ikke snakke. Han la hånden sin tungt rundt nakken min , bøyde seg ned , og gav meg det samme lange kysset han fikk med meg. Det var som en eksplosjon av kåthet.

 

Han løftet meg opp og bar meg inn, (jeg hadde sikkert ikke kunne gått) ..Der var folk overalt.. Han bar meg forbi alle, inn på do. Satte meg på vaskemaskinen. Dro den våte trusa av meg . Løftet bena mine opp, dro meg til seg , mens han fikk fram en stor, deilig kuk. Uten noe mer spørsmål..kjørte han den hardt og rått inn i meg. Musa mi var klar og klissvåt ... Det var akkurat det jeg ville....ta meg, bruk meg.

 

Kan fortelle mye om den gutten. Vi hadde en deilig sommer sammen. Mange bilturer, nakenbading, skogsturer, fjellturer, deilig sex både hjemme hos meg og hos ham. Han var deilig når han låg i lyngen ved siden av meg, naken og våt, glinsende i sola etter ett bad...

 

MEN,,, det var ikke det jeg skulle fortelle. (Overskrifta)

 

En gang jeg skulle ned i huset han bodde i , litt sent en natt... Lista meg inn på rommet hans. Kledde meg naken i tussmørket, og krøp opp i senga hans. La meg opp på han.

 

Det var ikke han. Det merka jeg fort. Det var en villt fremmed fyr som våkna med en naken dame på seg. Han skvatt... men holdt meg fast ganske fort når han kjente den nakne huden min. Jeg skvatt også, men han holdt meg fast. Jeg jeg kjente han ble hard med en gang. Jeg så han ikke.

 

Ett lite minutt lå vi der begge to, stille... men jeg tenner på alle plugger. Han også selfølgelig. Vi prøver oss fram,,rolig først..jeg gniker den våte musa opp og ned på kuken..han puster tungt. Så vipper jeg den bak med musa, og setter meg sakte ned på den . Kan hende han klarte 15 sekund før han kom med ett brøl.

 

Men jeg gav meg ikke nå. Tok den i munnen og sugde den opp igjen. Så...ringde jeg typen min, satte tlf på høytaler når jeg hørte han tok den.

 

Han fikk høre hard knulling, meg som lagde kåte lyder. Fikk den inn i rompa også...det hørte han ..Det var ett voldsomt kikk og vite at han hørte på.

 

Når jeg lista meg ut derifra lo jeg helt hjem. Fikk aldri sett den fyren, jeg vet ikke hvem han er, han dro videre ettersom jeg hørte fra den litt sjalu elskeren min senere. Han er også dratt nå, men minnene mine har jeg for alltid..

 

Lurer på om han som fikk besøk har gode minner om den natta ei jente kom inn ......:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...