Gå til innhold

neste weekend


iorna

Anbefalte innlegg

Jeg er i utlandet, hun er hjemme og har barnefri neste helg.

Jeg vet hun har lyst til å finne på noe. Hun har med forsiktige ord hentydet at det nok skjer noe i helgen.

Jeg må selv prøve å finne ut hva hun har lyst til.

Vi har en tid fantasert om at hun er på besøk hos en elsker hun tenner voldsomt på og han vil ha henne med på VIP room.

Hun har lyst, selvom tanken nok skremmer litt, så er det en så opphissende tanke også at det er umulig å avslå.

Så de går dit, hun skjelvende av spenning og kåthet.

Det er fredag og masse mennesker, flest menn, og hun sier at han må passe på henne og bestemme hvem som skal få ta henne.

To glass vin og hun er klar til å gå opp.

Jeg sitter her i utlendighet og skjelver av opphisselse. Jeg vet hun er der, vet hun er kjempekåt, vet hun vil knulles mye, hardt og lenge av deilige harde store pikker. Antageligvis er de inne på et rom med to-tre menn som slikker og kysser henne. Hun vrir seg og trygler en av dem om å ta henne, men "Han" sier at hun må vente litt mens de fingrer henne og hun spruter som en fontene.

 

Så tar de henne i alle hull og hun kommer og kommer og vil bare ha mere.

 

Tilslutt tar "han" henne uten kondom og spruter henne full.

 

Jeg får etterhvert en melding om at "det var fantastisk, blitt knullet SÅÅÅÅ deilig! drar jem til "ham" nå. har med en kamerat også.(veldig sexy og svær!!) Vil ha mere, mye mere . . . blir nok til søndag . . . elsker deg. PS uten kondom er såå godt.

 

Dette er en av mulighetene neste helg. Den settingen jeg tenner aller mest på.

 

Jeg skal komme med mere info så snart jeg hører fra henne.

Kåt ved tanken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk sms i 18 tida om at hun hadde invitert ham på et glass vinn

 

1830 sms fra han om at det er klissvått på kjøkkengulvet.

 

1845 fra henne. blitt fingret så deilig, kom som en kule...nå spiser vi middag. de blir mere til desert.

 

2000 fra henne nå går vi inn på soverommet. gleder meg. kjempekåt.

 

2200 knullet i et kjør. liten pause nå, såååååå deilig, han kom som faen, PS brukte kondom, men det var bare såvidt!!!!

røykepause

 

2400 nå sover han i vår seng, kom så han skreik og jeg også samtidig, fortsatt med kondom. han sover nå.

legger meg inntil ham og koser med ham. Vet det blir mere i morgen tidlig, kanskje før. er like jævlig kåt ennå.

Tror kanskje vi dropper kondom i morgen tidlig, har veldig lyst til å kjenne huden og spruten hans..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0800 sms Blitt tatt så jævlig deilig igjen, beste pikken jeg har kjent, vi kunne ikke dy oss, og han tok meg uten kondom i en time før han sptutet meg SÅÅÅÅ full.

skulle ønske du kunne være her og se det renner ut av meg. Må sove litt til nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanox

Herregud, kjenner jeg blir ordentlig hard nå! skulle virkelig ønske det var jenta mi som sendte meg sånne meldinger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby
herregud, kjenner jeg blir ordentlig hard nå! Skulle virkelig ønske det var jenta mi som sendte meg sånne meldinger ;)

 

 

word!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...