Gå til innhold

"Regler"

BigMomma

Anbefalte innlegg

Hei alle,

Har sittet og lest litt historier om hvordan andre par har startet denne "livsstilen", og kjenner meg veldig igjen i mange av historiene. Så tusen takk til alle dere som deler:)

En ting jeg lurer litt på, er hvilke relger dere har eller hadde i begynnelsen? Vet at dette er veldig individuelt, men litt kjekt og høre. Min mann og jeg har nettopp startet dette eventyret, og foreløbig har det vært litt kleint, deilig, litt dumt, turn on og veeeeldig spennende.^^ Regner med at man trenger og prøve og feile litt, men setter pris på synspunkter.

BM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du

kopierer inn et innlegg vi skrev i en annen tråd for noen dager siden:

Vi hadde fantasert om dette i lengre tid da jeg foreslo at vi kunne prøve Adam & Eva, som var eneste alternativet den gangen for 6 år siden.

Vi ville se hvordan det fungerte og ikke gjøre noe annet enn sex med hverandre. Veldig pirrende setting der som endte med at vi hadde deilig sex på et lukket rom med en rekke tilskuere som tittet gjennom et vindu.

Neste gang var avtalen at hun kunne flørte litt og vi kunne ta med en mann inn på en av rommene og kose litt. Det gikk som smurt, hun hadde kjempelyst til å bli knullet av en ung fyr, men det ble med fingring og klining.

Så hadde vi bestemt oss for å involvere oss mere i en gruppe. Vi tennte begge veldig på tanken av mange hender og pikker og pupper rundt oss. Vi endte opp i en slags gruppe som holdt på til 6 om morgenen, uten å gjennomføre samleie, men med masser av sprut og orgasmer.

I denne fasen var det veldig viktig å avtale på forehånd OG å holde avtalen.

SÅ bestemte vi oss for å ta det helt ut, alt var lov og hun hadde deilig sex med en ung viril hingst dernede, veldig fornøyd var hun.

Hun så hele tiden at jeg ikke var veldig interessert i å knulle andre, men i at hun ble knullet. Det gjorde det hele mye lettere for henne.

Derfra har det utviklet seg videre, til at hun har elskere som hun treffer uten meg av og til.

Les forøvrig "fjelltur" her på forumet som er hennes egen sanne historie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...