Gå til innhold

Bilturen hjem fra byen


Gjest xinorla

Anbefalte innlegg

Gjest xinorla

Hei.

 

Dette er en fantasi jeg har hatt i lang tid. Endelig har jeg fått skrevet den ned.

 

Si meg gjerne hva dere synes! :)

 

------------------------------------------------

 

Bilturen hjem fra byen

 

"10 minutter? Den er god". Min kone la på. "Han kommer snart, kjære". Vi var på byen. Jeg hadde akkurat hatt bursdag og denne fredagen skulle det feires. Min kone, Mona, og jeg hadde vært ute på byen og kost oss. Nå var klokken ett og vi hadde bestemt oss for å avslutte kvelden. Grisefylla hadde vi droppet, men vi var godt på lag. Vi satt oss på en benk og tok en røyk mens vi ventet.

 

Plutselig hørte vi buldringen fra den store van'en. Mona hadde ringt etter skyss fra en gammel venn av henne. Jeg hadde også blitt godt kjent med Stig i løpet av åra jeg hadde vært gift med Mona. De hadde festet og rånet sammen siden hun var ungdom. Selv om det nå var lite råning og festing på henne, traff vi som regel Stig når vi først var på byen. Vi åpnet opp sidedøren og Mona hoppet inn og gav Stig en god klem. De hadde god kontakt, men de hadde aldri utviklet dette til noe mer enn vennskap. Vi satt oss bakerst, det var allerede 2 jenter i bilen som Mona kjente. De skulle også hjem nå. Bilen startet å kjøre.

 

Stig leverte de to jentene først og turen begynnte hjemover mot oss. Jeg og Mona satt bakerst i bilen og holdt rundt hverandre. Hun snudde seg mot meg og så inn i øyene mine. Vi kysset dypt og intenst. "Du vet den tingen du ønsket deg til bursdagen?" spurte hun. "Ja...?" svarer jeg, litt usikker på hvilken ting hun tenker på. "Vel, jeg ordnet det på et studio i formiddag. Full brasilliansk!" fortsatte hun. Jeg ble målløs. Det eneste jeg klarte var å glise fra øre til øre. Hun vendte oppmerksomheten fremover i bilen og gikk til forsetet. Jeg satt bak, slappet av og hørte på musikken mens bilen kjørte. Mona og Stig pratet engasjert. Hun lo og han smilte. Vi var nå fremme ved huset vårt.

 

Mona ropte bak til meg "Har du no penger til drivstoff?!". Jeg sjekket lommeboken, der var det nesten tomt. Jeg hadde glemt å stoppe ved en minibank. "Nei, sorry... helt tom". Hun svarte meg ikke men snudde seg og snakket videre med Stig. Jeg så Mona knise. Jeg likte å se de slik. Likte å se kona flørte med andre, og nå så det ut som det var akkurat det som skjedde. Jeg slappet av og kikket ut av vinduet. Da jeg så tilbake til forsetet stod Mona på kne og så opp på Stig. Hun holdt hendene på lårene hans og klorte han på buksen. Jeg kunne se hun beit seg i underleppa. "Hva var det som skjedde?" tenkte jeg. Jeg kjente jeg fikk en blandet følelse inni meg. Sjalusien kom først, men straks etterpå kjente jeg en enorm kåthet av hva jeg så. Mona kneppet opp buksen hans. Hun dro bokseren litt ned og kukhodet hans kom frem. Det var stort og blodfyllt. Hennes lepper omsluttet kuken hans raskt og hun begynte å suge på kuken hans mens han dro mer av buksen sin av. Jeg kjente min egen kuk stivnet til av hva jeg så. Dette var fantastisk! Stig stønnet svakt og strøk Mona over håret. Hun jobbet intenst på kuken hans.

 

Plutselig stoppet hun opp og tok Stig i hånda. Hun førte han med seg bakover i bilen til der jeg satt. "Flytt deg litt til siden, kjære" sa hun, og jeg adlød. Ville ikke si noe for å ødelegge dette herlige showet. Stig ble dirigert på bakerste benk i van'en og han satt seg ned med kuken pekende rett opp mot taket. Mona tok godt tak i kuken og satt seg målrettet ned på den. Sakte men sikkert ålet hun seg nedover. Han var litt større enn meg, og det var herlig å se henne tre seg ned på den harde staken hans. Forsiktig begynnte hun å ri han. Jeg merket at jeg ikke lenger klarte å holde fingrene fra fatet. Kuken min var forlengst ute i det fri og hånden min hadde smårunket mens jeg hadde sett på. Jeg flyttet meg mot dem og plasserte meg mellom beina til Stig. Forsiktig strøk jeg på rumpa til Mona og hørte at hun svarte meg med klynking. Jeg lente meg fremover og begynnte å kysse henne på rumpen mens hun red opp og ned. Forsiktig stakk jeg tungen ut og kilte henne rundt rumpehullet. Hun svarte meg med å stønne høyt mens hun bøyde seg fremover og ut med rumpen for at jeg skulle komme bedre til. Jeg brukte fingrene mine på ballene til Stig mens jeg intenst slikket i åpningen til Mona. Stig stønnet. Mona skalv. Jeg skjønte at hun var rett ved å komme. Stig pumpet løs og Mona skrek høyere. Jeg kunne kjenne sammentrekkningene hennes mens jeg slikket intenst. Etter hvert stoppet hun opp helt og lå stille over Stig. Han strøk henne i håret og nedover ryggen. Jeg lente meg tilbake og beundret synes. Pikken hans var fremdeles steinhard og han var dypt inne i henne. Han var ikke ferdig enda.

 

Mona reiste seg forsiktig opp, snudde seg rundt og så på meg. Hun gliste og satt seg ned igjen på pikken hans. Denne gangen hadde hun ansiktet mot meg og ryggen til Stig. Pikken hans gikk lett inn denne gangen, hun var søkkvåt. Hun lente seg tilbake og satt beina opp på benken. Han begynnte å bevege seg. Jeg lente meg fremover igjen og fortsatte med slikkingen. Pikken pumpet inn og ut. Jeg lekte med ballene hans og slikket på skaftet samtidig som jeg runket meg selv med den andre hånden. Stig stønnet og Mona klynket. Tungen min lekte opp og ned skaftet hans idet det forsvant inn i henne. Sakte beveget jeg meg lenger opp og traff klitten hennes. Jeg sugde meg fast slik hun liker det og beveget tungen min rytmisk mot klitten hennes. Hun stønnet høyere, jeg skjønte at hun var på vei til å komme igjen. Plutselig hevet hun rumpen sin litt i det hun skreik ut av nytelse. En liten sprut med varm tynn væske traff meg i ansiktet. Hun skalv. Dette gjorde at Stigs kuk begynnte å pulsere, jeg kjente at han var på vei. Jeg tok godt tak rundt kuken hans og slikket på skaftet. Stig stønnet og plutselig kom det kaskader av hvit sæd som skøyt opp i lufta. De fleste traff på nedre del av magen til Mona, men jeg fikk også litt i luggen. Jeg reiste meg opp og tok et par raske runketak før jeg også tømte meg selv på magen til Mona.

 

Jeg satt meg ned i et annet sete og beundret de to andre. Mona lå sliten over Stig og de pustet begge tungt. Etter noen få minutter kledde vi på oss og beveget oss ut av bilen. Vi takket Stig for turen og sa vi håpte betalingen var tilfredstillende. Han svarte med at det var den beste betalingen han hadde hatt og at vi måtte bare ringe når som helst så kom han å hentet oss. Jeg la armen rundt Mona og vi gikk mot døra med store glis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...