Gå til innhold

Sæd som glidemiddel.


Gjest Hansanne

Anbefalte innlegg

Gjest Hansanne

For de som har drømmer om fremmed sæd i kona har jeg tips på noe som vi har stor glede av. Kondom.. hvor du ta vare på en kondom du har runket i tidligere på dagen for og bruke på kona når kvelden kommer.. Har sågar fått levert kondom både fra en venn en "fremmed" gift mann som jeg ble kjent med på nettet og som jeg følte var til og stole på med tanke på sykdommer. Utrolig pirrende og tømme denne "fremmende" sæden i henne.... for så og kose meg med henne etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanox

Hver sin lyst sier jeg.

 

Personlig tenner jeg på at hun kommer hjem med sæd i seg, men jeg ville nok ikke tømt sæden i henne fra en kondom. Men som sagt: hver sin smak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby

Må si meg enig med Nanox her. Hadde vært herlig å fått hjem dama med sæd som ikke er "gammelt" / tatt over henne etter at bullen hadde lagt igjen litt ferskt og varmt sæd inni henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Test

 

Vi fikk besøk av elskeren i helga.

Kona har i den senere tid klaget over at det av og til kan bli litt tørt og sårt når elskeren "langtidspuler" henne.

Den første kvelden er hun gjerne så kåt at det glir godt, og han holder som regel ikke på så veldig lenge før han spruter i henne.

Andre kvelden er som regel kåtheten hennes noe redusert og hun kan være litt tørr i starten, og han har som regel tømt seg i henne et par ganger første kvelden og i hvertfall en gang den påfølgende morgen og klarer derfor å holde på ganske lenge andre kvelden.

 

Hun har kjøpt en liten tube med noe glidemiddel på apoteket som hun tok fram for å smøre seg litt før hun gikk inn til han.

Når hun var ferdigsmurt og klar for puling, som hun sa, kom jeg plutselig til å tenke på dette med sæd som glidemiddel.

Ganske kjapt krabbet jeg inn mellom lårene hennes der hun lå og spriket med fitta helt nysmurt og åpen.

Kuken gled lett rett til bunns i henne og til hennes protester satte jeg igang og knullet henne.

Dette likte hun litt dårlig, så jeg fant på å si noe sånt som at:

"Det må være mannens plikt å kontrollere at kona virkelig er glatt og knulleklar før elskeren får pule henne".

Hun godtok på en måte dette og lot meg holde på litt men sa at jeg ikke skulle komme i henne.

Det var ikke min hensikt å slutte så jeg holdt på til jeg sprutet i henne og sa at nå er hun skikkelig knulleklar, full av glidemiddel.

Litt mellomfornøyd tok hun trusa mellom bena og med tuben med glidemiddel i hånda forsvant hun ut av rommet.

Jeg ble liggende å høre litt på det som skjedde i naborommet, men sovnet nok litt og våknet ikke før hun kom og slang seg ned på senga ved siden av meg.

Jeg skvatt vel litt til når jeg husket hva som hadde skjedd og spurte hvordan det gikk.

"Bra, det var så deilig å kjenne den kuken", sa hun, "Det kom for meg ganske fort".

"Men var du godt smurt, gled det godt?" spurte jeg.

"Ja", sa hun, "Det gled godt i sæden din, jeg var vel glattere enn noensinne."

"Han pulte meg en god stund og når det gikk for meg kom han også ganske raskt."

"Var det alt?", spurte jeg.

"Mmmm nei, jeg var mere kåt", sa hun.

"Hva gjorde du med det?", spurte jeg.

"Jeg sugde kuken hans til han ble stiv og hard", sa hun. "Jeg satte meg på kuken hans, den gled rett inn i meg, jeg var like glatt nå som også han hadde sprutet sæd i meg."

"Og så?" spurte jeg.

"Han pulte meg ganske lenge så jeg var redd det skulle bli tørt og sårt".

"Smurte du med tuben da?" spurte jeg.

"Nei, sa hun. "Jeg sa han skulle fylle meg med den deilige sæden sin. Det pleier å virke."

"Gjorde det det da?" spurte jeg.

"Bare delvis", sa hun, "Jeg ba han sprute sæden sin inn i livmora mi og gjøre meg gravid, og så sa jeg han skulle sette barn på meg."

"Virket det da?" spurte jeg. "Ja", sa hun "Og det virket på meg òg, det gikk deilig for meg og da kom det for han også."

 

Nå var jeg blitt steinhard og kåt, jeg slikket henne litt, kjente sædsmaken i fitta hennes.

Jeg måtte bare ha henne igjen, kuken min gled lett inn i den nypulte fitta hennes og jeg hold ut ganske lenge før hun fikk kveldens/nattens fjerde sædsprut i seg.

Dette ble en "knullekveld" av de bedre, sæd som glidemiddel fungerer bra det.

Endret av TobiasX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hansanne

Ja...helt enig i at det med frisk fremmed sæd ville være det beste men i nøden når hun ikke vil dette med en fremmed mann må jeg ty til "nest" beste løsning............ Tar gjerne imot en fyllt kondom om det er noen som har....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg pleide å knulle en dame i skogen utenfor Oslo mens mannen filmet. Så runket jeg pikken og siktet på fitta hennes før spruten kom, slik at mannen kunne filme at sæden ble skutt ut av pikken min. Tanken på at han brukte mitt sæd som glidemiddel gjør meg utrolig kåt... For alt jeg vet er det kanskje en av dere som skriver her som er den mannen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanox
Jeg pleide å knulle en dame i skogen utenfor Oslo mens mannen filmet. Så runket jeg pikken og siktet på fitta hennes før spruten kom, slik at mannen kunne filme at sæden ble skutt ut av pikken min. Tanken på at han brukte mitt sæd som glidemiddel gjør meg utrolig kåt... For alt jeg vet er det kanskje en av dere som skriver her som er den mannen :)

 

Man vet aldri ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt den glede å fylle en kone før mannen gled inn i henne en gang for noen år tilbake. Litt uvant var det å la han styre meg inn i henne (noe de ville prøve)

Pirrende opplevelse, som gjerne gjentas.

Tanker om å se en mann slikke sin kone ren etterpå, er også svært hissenda da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske opphissende det, å styre elskerens kuk inn i fitta til kona. Har gjort det noen ganger.... og slikket henne etter at han har fylt henne med sæden sin.. mmm. Ikke så mange dagene siden sist, slikket henne ren, knullet henne, fantastisk hvor glatt hun blir med sæd i fitta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...