Gå til innhold

Befrukningsrollespill.


Gjest Hansanne

Anbefalte innlegg

Gjest Hansanne

Ser at denne er noe spesiell men det er jo her man skal publisere fantasier?

 

Jeg, mannen har sterke fantasier om og sprute min friske sæd i en annens fertile kvinne. Ser for meg henne ligge bundet på rygg med spredte ben og med bind for øynene.. jeg smyger meg inn og tar mannens plass, og spruter i henne og smyger meg stille ut...

 

Har også hatt disse fantasiene hvor det er min kone som får denne fremmede sæden men.... hun deler ikke den drømmen desverre...enda.

 

Hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona har nok en slik "fantasiforestilling".

Når elskeren knuller henne hører jeg av og til ord som "Fyll meg med den deilige sæden din, sprut meg inn i livmora og gjør meg gravid....Pul meg og sett unge på meg..." ... og lignende..

Når jeg spør etterpå bare ler hun og sier at det føles slik når hun er ekstra kåt og kjenner at han snart er klar til å sprute i henne. Men sier at hun absolutt ikke mener noe med det...

Endret av TobiasX
Presisering
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av egen erfaring vil jeg si at det nok kan ha en effekt på menn at de prøver å gjøre en kvinne gravid. Jeg hadde et forhold til en fantastisk eldre mann for en stund siden, og jeg kan bekrefte at han ble ganske vill når jeg ba han pumpe meg full og sette barn på meg..Han var ikke veldig utholdende når jeg stønnet sånne ord i øret hans..Så det er mulig det ligger noe psykologisk i det.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby
Kona har nok en slik "fantasiforestilling".

Når elskeren knuller henne hører jeg av og til ord som "Fyll meg med den deilige sæden din, sprut meg inn i livmora og gjør meg gravid....Pul meg og sett unge på meg..." ... og lignende..

Når jeg spør etterpå bare ler hun og sier at det føles slik når hun er ekstra kåt og kjenner at han snart er klar til å sprute i henne. Men sier at hun absolutt ikke mener noe med det...

 

hehe :) Akkurat i øyeblikket er det nok VELDIG opphissende! Jeg har også fantasert om at dama blir fylt opp av en annen mann for så og bli gravid med han. men det er jo bare en fantasi som jeg tenner på, og ikke noe som kommer til å skje :)

 

Av egen erfaring vil jeg si at det nok kan ha en effekt på menn at de prøver å gjøre en kvinne gravid. Jeg hadde et forhold til en fantastisk eldre mann for en stund siden, og jeg kan bekrefte at han ble ganske vill når jeg ba han pumpe meg full og sette barn på meg..Han var ikke veldig utholdende når jeg stønnet sånne ord i øret hans..Så det er mulig det ligger noe psykologisk i det.

 

klem

 

Er nok veldig psykologisk tror jeg, en mann blir nok sikkert veldig stolt etter han har gjort en kvinne gravid (har ikke opplevd dette enda, men kommer vel :) ). Så er nok en veldig opphisende tanke, og den kan nok føre til mange ejakulasjoner :p hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...