Mikke Skrevet 4. mai 2012 Share Skrevet 4. mai 2012 Madammen er på tur med jobben i kveld, ut på kvelden (dvs for 10 min siden), fikk jeg en tlf om at hun hadde møtt på en ungkalv som vi hun møtte en gang lenge siden, hvor han var veldig på, men hvor hun takket nei... Etter at vi satte vår fantasi ut i livet, fant hun ut at hun egentlig var litt smirgret av denne unge krabaten, og i kveld var han enda mer på hugget... så hun ringte egentlig bare for å høre om hun kunne få lov Etter noen min prat, og usikkerhet, så falt valget på å la henne få gå... med klare krav om bilder&film og at hun kom raskt tilbake.. sitter med en blanding av følelser som raser i kroppen, men vissheten om at hun elsker meg og at hun holder reglene gir meg også en deilig følelse... deilig å vite at hun er attraktiv, og hun fortjener en liten smak på ungdommen Gleder meg til å få henne hjem... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Share Skrevet 4. mai 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spacwolf Skrevet 4. mai 2012 Share Skrevet 4. mai 2012 deilig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Share Skrevet 4. mai 2012 SMS 0120.. ble litt prat på slutten, men er i Taxi nå. Jeg forteller deg Alt, U will like! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuckMyGirl Skrevet 5. mai 2012 Share Skrevet 5. mai 2012 Herligt. elsker følelsen når dama gjør slikt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Share Skrevet 5. mai 2012 Tøsa trenger straff i kveld, og hun vet ikke om hva som evt. venter henne. Egentlig kunne jeg tenke å overraske henne med et hemmelig besøk av en annen Hotwife, som leker litt med henne (blindfolded og cuffed) sammen med meg, før Hotwifen får en runde med meg, mens kona ser, hører, eller er med Noen som er impulsive i kveld, og som vil låne bort sin fru til et seriøst og pent par? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Share Skrevet 5. mai 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest massøren.nr1 Skrevet 6. mai 2012 Share Skrevet 6. mai 2012 skulle gjerne hjulpet deg jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrian Skrevet 6. mai 2012 Share Skrevet 6. mai 2012 Flott dame Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.