Gå til innhold

en fredagspils kan føre til så mangt..


Mikke

Anbefalte innlegg

Madammen er på tur med jobben i kveld, ut på kvelden (dvs for 10 min siden), fikk jeg en tlf om at hun hadde møtt på en ungkalv som vi hun møtte en gang lenge siden, hvor han var veldig på, men hvor hun takket nei...

 

Etter at vi satte vår fantasi ut i livet, fant hun ut at hun egentlig var litt smirgret av denne unge krabaten, og i kveld var han enda mer på hugget... så hun ringte egentlig bare for å høre om hun kunne få lov :o

 

Etter noen min prat, og usikkerhet, så falt valget på å la henne få gå... med klare krav om bilder&film og at hun kom raskt tilbake..

 

sitter med en blanding av følelser som raser i kroppen, men vissheten om at hun elsker meg og at hun holder reglene gir meg også en deilig følelse... deilig å vite at hun er attraktiv, og hun fortjener en liten smak på ungdommen :)

 

Gleder meg til å få henne hjem...

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøsa trenger straff i kveld, og hun vet ikke om hva som evt. venter henne.

 

Egentlig kunne jeg tenke å overraske henne med et hemmelig besøk av en annen Hotwife, som leker litt med henne (blindfolded og cuffed) sammen med meg, før Hotwifen får en runde med meg, mens kona ser, hører, eller er med ;)

 

Noen som er impulsive i kveld, og som vil låne bort sin fru til et seriøst og pent par? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...