fuckMyGirl Skrevet 3. mai 2012 Share Skrevet 3. mai 2012 Vi er et par fra Ålesund området. Hun 36 og han 39 år. kan kalle oss et slags cuckold par. Vi skal på byen lørdag og feire bursdagen hennes. søker dermed menn som vil ha sex med henne på et offentlig toalett eller en egnet litt øde stad i sentrun litt utpå kvelden. Valtaler litt her først for så å fastsette tid og sted som passe alle. Hun er 165 høg, 65 kg, langt sort hår. frekk tøs som vil flørte og teese denne kvelden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skinskyver Skrevet 5. mai 2012 Share Skrevet 5. mai 2012 Jeg er dessverre i en annen vestlandsby for å feire min bursdag:) dere får ha lykke til og kose dere:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sommerflort2004 Skrevet 5. mai 2012 Share Skrevet 5. mai 2012 Vi er ett par på rundt 50 som skal til Ålesund fredag 18.mai og bo på hotell. Hvor går vi ut for å treffe en ekstra mann til henne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JamesX30 Skrevet 5. mai 2012 Share Skrevet 5. mai 2012 Mann på 37 fra ålesund her... Skal mest sannsynlig en tur på byen. Kunne godt ha tenkt meg å truffet din tøs! Send meg en melding om det er interessant. Ha uansett en fin bursdagsfeiring! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuckMyGirl Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Share Skrevet 5. mai 2012 Møter deg gjerne james..ta kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trekantmann26 Skrevet 5. mai 2012 Share Skrevet 5. mai 2012 skal bli deilig;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuckMyGirl Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Share Skrevet 5. mai 2012 Er pålogget med mobilen. vet ikke om eg får opp private meldinger her? så vi får avtale i full offentlighet. :-) men der eg hadde tengt va vist stengt. må finne annet sted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trekantmann26 Skrevet 5. mai 2012 Share Skrevet 5. mai 2012 ok, du får sei fra på sms da:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrUlsteinvik Skrevet 21. august 2012 Share Skrevet 21. august 2012 Pirrende... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spacwolf Skrevet 21. august 2012 Share Skrevet 21. august 2012 dere har sett på datoen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaestroR Skrevet 26. august 2012 Share Skrevet 26. august 2012 Skal bo på hotell i Ålesund 27 - 29 august låne bort dama di ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.