par_i_vest Skrevet 2. mai 2012 Share Skrevet 2. mai 2012 Gjett om jeg er kåt i dag, Har i skrivende stund sendt tøse konen min ut på "oppdrag" Hun skal treffe en fremmed og går ting som det skal så får hunn pikk så det klarer seg i dag.. Hun er litt nervøs men så kåt at det formelig renner av musen hennes.. Jeg har gitt henne klare instruksjoner om at vist hun kommer hjem igjen uten å enten fått pikk i munn eller mus får hun ikke pikk av meg på MINST en uke.. Håper han som skal møte henne har baller nok til å knulle vettet av den skitne tøsen av en kone jeg har.. Tanken på at hun blir knullet av en annen mann er deilig pirrende og det uten at jeg har noen cuc ønsker.. Det er ikke tanken på at hun kommer hjem igjen full i sperm som tenner meg, heller det at en annen mann skal bruke henne som en skitten tøs... Skal oppdatere tråden når " resultatet " kommer hjem igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moromedpar Skrevet 2. mai 2012 Share Skrevet 2. mai 2012 Hold oss oppdatert!! Dette høres herlig ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
par_i_vest Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Share Skrevet 2. mai 2012 Huff og huff.... Han hun skulle møte ble desverre forhindret i dag... Så her kom en slukøret , nybarbert og truseløs konemor hjem igjen uten resultat Ikke så mye å gjøre med det Treffet er utsatt og ny oppdatering kommer når møtet er gjennomført.. Litt trist da.. Konemor var så våt når hun kom hjem at det formelig rant av musen hennes... Ikke annet å gjøre enn å gi henne en solid omgang med pikk som kompensasjon To be continued....................... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Stallion80 Skrevet 2. mai 2012 Share Skrevet 2. mai 2012 Herlig!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OsloParet77/78 Skrevet 2. mai 2012 Share Skrevet 2. mai 2012 Kan jo legge ut noen bilder av den fuktige herlige musa hennes da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.