Vegard Skrevet 14. november 2009 Share Skrevet 14. november 2009 Etter min mening er hun alt for fin til at bare jeg skal få nyte henne... Har noen litt mer lettkledde, hvis noen ønsker det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 14. november 2009 Share Skrevet 14. november 2009 Hehe, har ikke noe imot et par bilder til nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuckoldpar Skrevet 14. november 2009 Share Skrevet 14. november 2009 nydelig kløft på den dama, synes det ville være for ille at bare en cuckold skulle få kose seg der ! Noen flere bilder som viser mer ville være flott Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet 14. november 2009 Share Skrevet 14. november 2009 Til Cuckoldparet Ble det besøk og kos??? Jens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet 14. november 2009 Forfatter Share Skrevet 14. november 2009 Digger dem... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet 14. november 2009 Share Skrevet 14. november 2009 Jeg sier det igjen. Du er en heldig mann. nyt det. Jens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 14. november 2009 Share Skrevet 14. november 2009 not bad! not bad at all! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anne_mann Skrevet 14. november 2009 Share Skrevet 14. november 2009 Etter min mening er hun alt for fin til at bare jeg skal få nyte henne... Har noen litt mer lettkledde, hvis noen ønsker det mmmmmmmmmm deilig kone du har... :-) Ikke vanskelig å låne bort henne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet 15. november 2009 Forfatter Share Skrevet 15. november 2009 Solbrune pupper er lekkert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 15. november 2009 Share Skrevet 15. november 2009 Hehe, fine bilder ja men er det sånn at du får bilder når dama er ute på vift eller får du bare høre/lese om det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet 15. november 2009 Forfatter Share Skrevet 15. november 2009 Hehe, fine bilder ja men er det sånn at du får bilder når dama er ute på vift eller får du bare høre/lese om det? Dessverre har jeg bare fått høre fra henne hva de gjør, men jeg skulle gjerne hatt bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 15. november 2009 Share Skrevet 15. november 2009 aha, det ville jeg hatt om jeg var deg og. se munnen hennes rundt staken hans, hvor godt kuken fyller musa hennes og spruten over puppa eller i munnen/ansiktet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet 15. november 2009 Forfatter Share Skrevet 15. november 2009 Fant noen tidligere bilder fra en av de mange gangene hun har fjernet alt hår (sommersveisen). Egentlig det jeg foretrekker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 16. november 2009 Share Skrevet 16. november 2009 flink til å ta bilder du liker ikke sånne bilder da man klistrer linsa oppi musa og knipser. Ikkeno særlig turn on det. men ditt var kjempebra! nesten litt sånn teaser-bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zum Skrevet 26. november 2009 Share Skrevet 26. november 2009 Veldig bra bilde! Tenner på det- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hold Skrevet 17. desember 2009 Share Skrevet 17. desember 2009 Ja, herlige bilder, pene bryster, og slank. Deilig. Liker og barbert kjønn godt å slikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rouge Skrevet 22. desember 2009 Share Skrevet 22. desember 2009 Hei! Misunnelig! Rikti heldig du. Skulle dere stikke innom Begen - ta kontakt! http://norcuckold.com/images/icons/icon4.gif Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuck_boy66 Skrevet 9. januar 2010 Share Skrevet 9. januar 2010 Deilig dame! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Share Skrevet 22. januar 2010 For ca. en halv time siden kjørte jeg henne til stasjonen, og nå er hun på vei til hotellet for å ha en hel helg sammen med sin elsker. Legger ved noen bilder av hva han får kose seg med, the lucky bastard. De tre første bildene tok jeg forrige helg, mens det siste er eldre. Hva mener dere? Er han heldig som får henne en hel helg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
odala Skrevet 22. januar 2010 Share Skrevet 22. januar 2010 Han som får henne er mer enn heldig... Hun er jo helt dødsdeilig. Skulle gjerne ha hatt en en hel helg... Så hva gjør du når hun er sammen med ham.. bare fantaserer på hva de gjør.....sendr hun sms eller ringer... får du høre på ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Share Skrevet 22. januar 2010 Han som får henne er mer enn heldig... Hun er jo helt dødsdeilig. Skulle gjerne ha hatt en en hel helg... Så hva gjør du når hun er sammen med ham.. bare fantaserer på hva de gjør.....sendr hun sms eller ringer... får du høre på ? Jeg vet jo hva de gjør... Hun kommer til å fortelle meg i detalje når jeg henter henne på søndag, men enn så lenge må jeg jo fantasere. Fikk en tekstmelding nå i kveld om at de allerede hadde gjort det for andre gang, men ikke flere opplysninger enn det. Regner ikke med å få høre mer før i morgen. Har utfordret henne til å ta et mobilbilde av at han er inne i henne, men det er ikke sikkert at hun tør Enig i at hun er dødsdeilig, både å se på, ta på og pule. Og hun er sinnsykt god til å suge kuk! Egentlig er jeg misunnelig på ham, som nå får kose seg med henne og sprute i og på henne en hel helg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koseligvenn Skrevet 28. januar 2010 Share Skrevet 28. januar 2010 Flott dame ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest badboycc Skrevet 30. januar 2010 Share Skrevet 30. januar 2010 flott kropp på fruen din:) utrolig gøy å se at folk lever som cuckold, du er en meget heldig mann men det vet du nok allerede;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cabman Skrevet 4. mars 2010 Share Skrevet 4. mars 2010 (endret) Hei! vil dere ha kontakt med en erfaren cuckold mann? Har mange kreative ideèr :-) Er 45 år og veletablert og meget "ordentlig" i det offentlige rom :-) Edit: fjernet e-post adresse. - Norwegianhubby - moderator Endret 5. mars 2010 av Norwegianhubby Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Share Skrevet 20. mars 2010 Hun liker seg på alle fire, spesielt med sin elsker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.