Gå til innhold

Her er dama mi


Vegard

Anbefalte innlegg

aha, det ville jeg hatt om jeg var deg og. se munnen hennes rundt staken hans, hvor godt kuken fyller musa hennes og spruten over puppa eller i munnen/ansiktet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flink til å ta bilder du ;) liker ikke sånne bilder da man klistrer linsa oppi musa og knipser. Ikkeno særlig turn on det. men ditt var kjempebra! ;) nesten litt sånn teaser-bilde :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

For ca. en halv time siden kjørte jeg henne til stasjonen, og nå er hun på vei til hotellet for å ha en hel helg sammen med sin elsker. Legger ved noen bilder av hva han får kose seg med, the lucky bastard. De tre første bildene tok jeg forrige helg, mens det siste er eldre.

 

Hva mener dere? Er han heldig som får henne en hel helg? :cool:

q01.jpg

q02.jpg

q03.jpg

q04.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som får henne er mer enn heldig... Hun er jo helt dødsdeilig. Skulle gjerne ha hatt en en hel helg... Så hva gjør du når hun er sammen med ham.. bare fantaserer på hva de gjør.....sendr hun sms eller ringer... får du høre på ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som får henne er mer enn heldig... Hun er jo helt dødsdeilig. Skulle gjerne ha hatt en en hel helg... Så hva gjør du når hun er sammen med ham.. bare fantaserer på hva de gjør.....sendr hun sms eller ringer... får du høre på ?

 

Jeg vet jo hva de gjør... ;)

 

Hun kommer til å fortelle meg i detalje når jeg henter henne på søndag, men enn så lenge må jeg jo fantasere. Fikk en tekstmelding nå i kveld om at de allerede hadde gjort det for andre gang, men ikke flere opplysninger enn det. Regner ikke med å få høre mer før i morgen. Har utfordret henne til å ta et mobilbilde av at han er inne i henne, men det er ikke sikkert at hun tør :confused:

 

Enig i at hun er dødsdeilig, både å se på, ta på og pule. Og hun er sinnsykt god til å suge kuk! Egentlig er jeg misunnelig på ham, som nå får kose seg med henne og sprute i og på henne en hel helg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei!

vil dere ha kontakt med en erfaren cuckold mann? Har mange kreative ideèr :-)

Er 45 år og veletablert og meget "ordentlig" i det offentlige rom :-)

 

Edit: fjernet e-post adresse.

- Norwegianhubby - moderator

Endret av Norwegianhubby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...