Gjest Norwegianhubby Skrevet 8. mai 2010 Share Skrevet 8. mai 2010 Hei alle medlemmer! Nå går vi en varmere tid i møte og i den forbindelse lurer jeg litt på hva folk skal bruke sommeren på i år? Eller eventuelt hva du ønsker å få ut av sommeren Personlig skal vel jeg ikke på noe ferie, mulig det blir en hotellweekend med fruen hvis vi ikke må jobbe for mye Det jeg ønsker å få ut av sommeren er som følger: Slikke sol Besøke en eller annen nudiststrand med dama, for å håpe at noen melder sin interesse. hehe. Ha sex ute i det fri, evt. med tilskuere til stede! hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 8. mai 2010 Share Skrevet 8. mai 2010 Jeg skal nok heller ikke ha noe ferie, må jo jobbe med detta forumet. hehe Men dama skal på Hove festivalen en uke og kanskje ligge i campen der noen dager. så håper hun kommer hjem nyknulla og god Utover det så er det nok å bade, sole seg og bare ta livet med ro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
allinn Skrevet 14. juni 2010 Share Skrevet 14. juni 2010 (endret) Vi drar til Oslo om et par dager...der hun skal treffe sin nye elsker:) Jeg skal være med og får observere..kanskje smake litt etterpå...) så skal vi til cap agde senere i juli..på hjemturen skal vi treffe en mann fra tyskland som vi hadde det morsomt med tidligere i vinter..Dette blir en herlig sommer! Endret 3. juli 2010 av Nanox Fjernet død link Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 14. juni 2010 Share Skrevet 14. juni 2010 De planene hørtes herlige ut! Jeg har utrolig lyst til å ta turen til Cape De Agde en gang! Bruker dere et reisebyrå eller har dere funnet billetter til fly og hotell selv? Skal følge med på den bloggen fremover! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
allinn Skrevet 15. juni 2010 Share Skrevet 15. juni 2010 (endret) Vi kjører nedover.Skal ha noen dager med fam før vi drar til Agde..Har bestilt på hotell Eve inne på området men de fleste leier leilighet i en uke eller to. Greit å finne frem på nett. Det err gøy å blogge Endret 3. juli 2010 av Nanox Fjernet død link Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Par-Stavanger Skrevet 15. juni 2010 Share Skrevet 15. juni 2010 Ferie blir det lite på oss iår. Blir nok mest jobbing denne sommeren. Vi får ta noen korte helgeturer kanskje rundt i Norge eller et par turer med Danskebåten. Kanskje få til cuckold med en passende mann til henne som hun kan nyte. Time will show Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 15. juni 2010 Share Skrevet 15. juni 2010 Vi kjører nedover.Skal ha noen dager med fam før vi drar til Agde..Har bestilt på hotell Eve inne på området men de fleste leier leilighet i en uke eller to. Greit å finne frem på nett. Det err gøy å blogge http://norhotwife.blogspot.com/ Hørtes bra ut! Håpe dere opplever noe spennende da ---------- Post added at 18:43 ---------- Previous post was at 18:42 ---------- Ferie blir det lite på oss iår. Blir nok mest jobbing denne sommeren. Vi får ta noen korte helgeturer kanskje rundt i Norge eller et par turer med Danskebåten. Kanskje få til cuckold med en passende mann til henne som hun kan nyte. Time will show Ikke en dum ide! hehe Hvor spennende hadde det ikke vært med en fremmed mann som entrer lugaren deres med kona di mellom sine muskeløse armer;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
allinn Skrevet 15. juni 2010 Share Skrevet 15. juni 2010 Vi har en avtale om å treffe et par der nede..men vi tar ikke noe på forskudd..skal først og fremst ta inn stemningen og kose oss..blir spennende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cuckold2009 Skrevet 2. juli 2010 Share Skrevet 2. juli 2010 ... skal møte en meget velutstyrt på hotell i Oslo i starten av August... tredje gang vi treffer ham... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 3. juli 2010 Share Skrevet 3. juli 2010 ... skal møte en meget velutstyrt på hotell i Oslo i starten av August... tredje gang vi treffer ham... Da må du huske å gi oss rapport, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cuckold2009 Skrevet 18. februar 2015 Share Skrevet 18. februar 2015 Enda bedre enn andre gangen... Hun kom så mye på den store kuken hans enn jeg noen gang trodde jeg skulle få se henne komme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mankell-78 Skrevet 17. mars 2015 Share Skrevet 17. mars 2015 Er jo snart sommer så hvorfor ikke fortsette på denne tråden? Sommeren 2015- Mine planer er å gå en del av Finnskogleden, gjerne naken og med følge. Er mange fine skogstjern å kose seg i og ved langs leden. Blir mye jobb i sommer tror jeg men skal finne meg en fin plass med et vann hvor vogna kan stå, så kan jeg bruke den i helger og når jeg kan ta noen fri dager. Ønsker også en dag eller to på Gröna Lund, Tusenfryd eller Liseberg. Kanskje er det en Frue som vi være med på en, eller flere av mine planer for sommeren? Kunne blitt moro det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Palle Skrevet 18. mars 2015 Share Skrevet 18. mars 2015 Finnskogleden har jeg gått flere deler av. Husk å ha en shorts lettvint til om du skulle treffe på folk:) Som du sier er det mange fine tjern langs og ved leden. Håper du får følge av en hyggelig kvinne på din ferd. Fikk lyst til å vandre på skogen i sommer selv jeg. Og en tur i et tivoli må til for at det skal være sommer. Hadde en spennende flørt med en gift kvinne i Liseberg for to sommre siden:) Ellers har jeg ingen faste planer, men i min jobb er det lang sommerferie så noen utflukter og moro skal det bli. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strap-ons Skrevet 18. mars 2015 Share Skrevet 18. mars 2015 Vi tar oss sannsynligvis en tur til Danmark. Mange strender der man kan være nakne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Palle Skrevet 18. mars 2015 Share Skrevet 18. mars 2015 Danmark er bra på så mange måter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mankell-78 Skrevet 18. mars 2015 Share Skrevet 18. mars 2015 En shorts lett tilgjengelig øverst i sekken er lurt ja. Går gjerne sammen med noen om noen føler for litt trolldom og mystikk på Finnskogen i sommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 19. mars 2015 Share Skrevet 19. mars 2015 Det blir i år, som de siste 7 årene, 14 dager til Kroatia. Veldig mange fine naturiststrender der, for de som liker det. Jeg drar nedover med en god venninne, så får vi se om hun føler seg komfortabel med å besøke disse strendene. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenskbull Skrevet 22. mars 2015 Share Skrevet 22. mars 2015 Hmm.. En tur till Turkiet med lillebror i Juli, en vecka. Slutet på Juli blir det Hellas, Rhodos i två veckor. Blir en fin sommar Ingen tur till Sverige detta år inte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 25. mars 2015 Share Skrevet 25. mars 2015 Blir vel hytta og noen småturer hit og dit:) Finnskogleden er fin(n) den. Få med deg korset på Fall om du skal gå der Mankell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mankell-78 Skrevet 27. mars 2015 Share Skrevet 27. mars 2015 Korset har jeg hørt om ja. Det er det korset i bakken som det ikke vokser noe i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.