Gå til innhold

Hva er dine planer for sommeren?


Gjest Norwegianhubby

Anbefalte innlegg

Gjest Norwegianhubby

Hei alle medlemmer! :)

 

Nå går vi en varmere tid i møte og i den forbindelse lurer jeg litt på hva folk skal bruke sommeren på i år? Eller eventuelt hva du ønsker å få ut av sommeren ;)

 

Personlig skal vel jeg ikke på noe ferie, mulig det blir en hotellweekend med fruen hvis vi ikke må jobbe for mye :)

Det jeg ønsker å få ut av sommeren er som følger:


    Slikke sol


    Besøke en eller annen nudiststrand med dama, for å håpe at noen melder sin interesse. hehe.


    Ha sex ute i det fri, evt. med tilskuere til stede! hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanox

Jeg skal nok heller ikke ha noe ferie, må jo jobbe med detta forumet. hehe

 

 

Men dama skal på Hove festivalen en uke og kanskje ligge i campen der noen dager. så håper hun kommer hjem nyknulla og god ;) Utover det så er det nok å bade, sole seg og bare ta livet med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vi drar til Oslo om et par dager...der hun skal treffe sin nye elsker:) Jeg skal være med og får observere..kanskje smake litt etterpå...:)) så skal vi til cap agde senere i juli..på hjemturen skal vi treffe en mann fra tyskland som vi hadde det morsomt med tidligere i vinter..Dette blir en herlig sommer!

Endret av Nanox
Fjernet død link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby

De planene hørtes herlige ut! ;)

Jeg har utrolig lyst til å ta turen til Cape De Agde en gang! Bruker dere et reisebyrå eller har dere funnet billetter til fly og hotell selv? :)

 

Skal følge med på den bloggen fremover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjører nedover.Skal ha noen dager med fam før vi drar til Agde..Har bestilt på hotell Eve inne på området men de fleste leier leilighet i en uke eller to. Greit å finne frem på nett.

Det err gøy å blogge :)

Endret av Nanox
Fjernet død link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby
Vi kjører nedover.Skal ha noen dager med fam før vi drar til Agde..Har bestilt på hotell Eve inne på området men de fleste leier leilighet i en uke eller to. Greit å finne frem på nett.

Det err gøy å blogge :)

http://norhotwife.blogspot.com/

 

Hørtes bra ut!

Håpe dere opplever noe spennende da ;)

 

---------- Post added at 18:43 ---------- Previous post was at 18:42 ----------

 

Ferie blir det lite på oss iår.

Blir nok mest jobbing denne sommeren.

Vi får ta noen korte helgeturer kanskje rundt i Norge eller et par turer med Danskebåten. Kanskje få til cuckold med en passende mann til henne som hun kan nyte. Time will show

 

Ikke en dum ide! hehe ;) Hvor spennende hadde det ikke vært med en fremmed mann som entrer lugaren deres med kona di mellom sine muskeløse armer;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest Nanox
... skal møte en meget velutstyrt på hotell i Oslo i starten av August... tredje gang vi treffer ham...

 

Da må du huske å gi oss rapport, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...
  • 4 weeks later...

Er jo snart sommer så hvorfor ikke fortsette på denne tråden?

Sommeren 2015-

Mine planer er å gå en del av Finnskogleden, gjerne naken og med følge. Er mange fine skogstjern å kose seg i og ved langs leden.

Blir mye jobb i sommer tror jeg men skal finne meg en fin plass med et vann hvor vogna kan stå, så kan jeg bruke den i helger og når jeg kan ta noen fri dager.

Ønsker også en dag eller to på Gröna Lund, Tusenfryd eller Liseberg.

Kanskje er det en Frue som vi være med på en, eller flere av mine planer for sommeren? Kunne blitt moro det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Palle

Finnskogleden har jeg gått flere deler av. Husk å ha en shorts lettvint til om du skulle treffe på folk:)

Som du sier er det mange fine tjern langs og ved leden. Håper du får følge av en hyggelig kvinne på din ferd. Fikk lyst til å vandre på skogen i sommer selv jeg. Og en tur i et tivoli må til for at det skal være sommer. Hadde en spennende flørt med en gift kvinne i Liseberg for to sommre siden:)

Ellers har jeg ingen faste planer, men i min jobb er det lang sommerferie så noen utflukter og moro skal det bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...