erammf Skrevet 20. april 2012 Share Skrevet 20. april 2012 Hei, siden siste oppdatering har dama hatt 2 stykker, faktisk to helger på rad Nå i kveld skal hun møte den siste av de igjen, forrige gang ble det ikke noe særlig, han er ung og uerfaren, men i kveld skal de gjøre et nytt forsøk. Vi skal først ha en koselig kveld hjemme bare oss to, så skal jeg småslikke/tease henne litt før hun drar ut for å møte denne siste sexpartneren... Jeg skal sitte hjemme og motta oppdatering pr. telefon mens jeg venter på at hun kommer tilbake... Gleder meg til å få denne deilige dama hjem igjen, forhåpentligvis nypult av elskeren... Jeg kjenner allerede nå at kroppen sitrer i spenning, dette vekker utrolige sterke følelser, og jeg kunne aldri ha gjort dette om jeg ikke elsket henne over alt, og stolte 100% på henne. Elsker deg jenta mi, kos deg i kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vestf_g_1980 Skrevet 20. april 2012 Share Skrevet 20. april 2012 Sitter her og venter spent på oppdateringene fra deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 20. april 2012 Share Skrevet 20. april 2012 og timene gikk . . . vi sitter her kåte og venter og fantaserer med deg . . . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erammf Skrevet 20. april 2012 Forfatter Share Skrevet 20. april 2012 Nå er hun dratt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handyboy2 Skrevet 20. april 2012 Share Skrevet 20. april 2012 Venter i spenning ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke Skrevet 20. april 2012 Share Skrevet 20. april 2012 Kjenner til følelsen lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke Skrevet 20. april 2012 Share Skrevet 20. april 2012 ikke noe svar? Det lover jo godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erammf Skrevet 21. april 2012 Forfatter Share Skrevet 21. april 2012 Det ble så sent at oppdateringen kommer først i dag.. Han ble forsinket fra jobb, dealen var at hun skulle knulle han og komm hjem, men han kunne ikke før sent på natta, og ville inkludere overnatting, dette kjentes feil ut for meg så vi kansellerte hele opplegget. Vi har sammen hatt ei deilig natt bare oss to I kveld prøver vi på nytt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 21. april 2012 Share Skrevet 21. april 2012 lykke til ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrian Skrevet 21. april 2012 Share Skrevet 21. april 2012 Lykke til fra meg også... Kan jeg spørre hvor ung han er ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.