Gå til innhold

I kveld skjer det igjen :)


erammf

Anbefalte innlegg

Hei, siden siste oppdatering har dama hatt 2 stykker, faktisk to helger på rad :)

 

Nå i kveld skal hun møte den siste av de igjen, forrige gang ble det ikke noe særlig, han er ung og uerfaren, men i kveld skal de gjøre et nytt forsøk.

 

Vi skal først ha en koselig kveld hjemme bare oss to, så skal jeg småslikke/tease henne litt før hun drar ut for å møte denne siste sexpartneren... Jeg skal sitte hjemme og motta oppdatering pr. telefon mens jeg venter på at hun kommer tilbake... Gleder meg til å få denne deilige dama hjem igjen, forhåpentligvis nypult av elskeren...

 

Jeg kjenner allerede nå at kroppen sitrer i spenning, dette vekker utrolige sterke følelser, og jeg kunne aldri ha gjort dette om jeg ikke elsket henne over alt, og stolte 100% på henne.

 

Elsker deg jenta mi, kos deg i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble så sent at oppdateringen kommer først i dag..

 

Han ble forsinket fra jobb, dealen var at hun skulle knulle han og komm hjem, men han kunne ikke før sent på natta, og ville inkludere overnatting, dette kjentes feil ut for meg så vi kansellerte hele opplegget. Vi har sammen hatt ei deilig natt bare oss to :)

 

I kveld prøver vi på nytt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...