Gå til innhold

Det deiligste.....


m-puus

Anbefalte innlegg

....er å møte nye menn!

Og i dag har jeg møtt en... Eller - ny og ny - vi har pratet sammen på chat i mange uker, sendt flørtemeldinger, sendt hverandre bilder, blitt litt kjent på den rare cybermåten.

 

Problemet mitt er at han er veldig ung, så fryktelig ung at han sprenger selv mine grenser for alder! Derfor har jeg holdt igjen lenge.....men til slutt bedt ham om å snakke med mannen min. Mannen min låner meg bort til andre, og denne unge mannen har samlet mot nok til å spørre om å få låne meg og altså fått "lånt" meg til en kopp kaffe.

 

Vi avtaler å møtes på et kjøpesenter i nærheten av Oslo, jeg er på en butikk, og han venter på utsida. Jeg har sett ham på cam og bilder, men likevel går jeg nesten rett forbi ham - blant annet har han jo klær på...! Blikket hans får meg til å stanse og se enda en gang på ham, og jeg hilser forsiktig - nå kjenner jeg igjen smilet. Vi klemmer fort og sjenert, og blir enige om at vi går et annet sted enn her på senteret hvor jeg kjenner mange. Jeg griper armen hans da vi går mot parkeringsplassen, det er mørkt og glatt. Han viser vei til bilen sin, og vi setter oss inn. Ser på hverandre i halvmørket, kniser litt og kysser hverandre - grundig! Vi får øyeblikkelig og intens bånntenning! Herreminskaper, kroppen er i brann på sekunder...... Vi hikster etter pusten begge to, tungene prøveknuller hverandre, blodet dundrer gjennom kroppen. Vi slipper hverandre ganske motvillig og kjører. Han kjører litt brått innom en stor parkeringsplass, tom nå etter arbeidstid, stopper og skrur av motor og lys. Vi nærmest kaster oss over hverandre, og hendene hans finner de bh-fri puppene mine, klemmer, kjenner, tafser. Jeg hever meg mot hendene hans, suger tungen hans inn i munnen...alt er kropp og begjær!

Han legger hånda på strømpelåret mitt, lar den gli opp til den kjenner kanten på stayups'ene....jeg kjenner at han nesten kvekker til, han hikster etter pusten, klemmer brystene mine og lar hånda finne den plaskvåte fitta. Jeg kommer nesten av berøringen! Brått kaster han seg tilbake i bilsetet og åpner buksene med nokså skjelvende hender.....kuken hans står stiv og stor rett i været - han tar hånda mi og fører den bort på kuken, jeg runker sakte, litt nølende, nå har vi gått over grensene allerede.

 

Han er hinsides avtaler nå, og legger hånda på bakhodet mitt, presser det bestemt ned til jeg tar kuken i munnen. Jeg suger ham så langt inn som jeg kan....lar ham styre rytmen med hendene i håret mitt, han jokker med hoftene og lar munnknuller meg så hardt og deilig. Det tar ikke veldig lang tid før han kommer i munnen min, med hendene begravd i håret mitt og hodet kastet bakover. Jeg svelger den deilige tjukke sæden, sleiker kuken helt ren. Så løfter jeg hodet og kysser min vakre unge elsker med smaken av ham i munnene våre.

 

Det ble ingen kaffe, han kjørte meg tilbake til bilen min, og jeg kjørte hjem og fikk det jeg trengte av mannen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...