Gå til innhold

Frieriet


1stemann

Anbefalte innlegg

Dette er rein fantasi, men kanskje det en dag blir virkelighet. Inspirasjonen til denne historien fikk jeg fra en kort teaser om cuckolding.

 

Som oftest når min kjære er på vift, så får jeg bare vite om ting i ettertid. Enkelte ganger har det hendt at hun har ringt meg og latt meg høre hva som skjer, men da må hun normalt lure elskeren sin.

Dette er helt greit for meg men ofte fantaserer jeg likevel om at jeg får være med å se på mens hun blir tatt av en annen mann. Helst en med stort utstyr. Min største fantasi er å komme hjem intetanende og ta henne på fersken med en mann som ikke vet at hun får lov.

 

Vi skulle ute sammen i en fremmed by, og jeg merket tidlig på henne at hun var i det kåte hjørnet, fordi hun brukte lenger tid på badet enn vanlig. Hun var glattbarbert og deilig og kom bort til meg der jeg satt på hotellsengen, før hun plasserte fitta si ganske brutalt mot munnen min og befalte meg å slikke henne. Det har jeg selvsagt ikke noe imot, og satte i gang, først med rolige og pirrende bevegelser, men ganske snart formelig spiste jeg fitta hennes og nøyt de herlige lydene hun kommer med. Små klynk og stønn som forteller meg hvor deilig hun har det. Du vet at det ikke blir noe på deg nå ikke sant? Sa hun og jeg skjønte at hun planla å kåte meg skikkelig opp i løpet av kvelde. Pikken verket i buksa, som plutselig var altfor trang, og jeg stønnet høylytt selv. Selv om jeg mer enn gjerne skulle borret pikken inn i henne der og da, så er det vidunderlig deilig å bare være kåt. Litt flaut samtidig, siden vi skulle ut å spise, danse og kose oss og jeg viste jo at mange ville se at jeg hadde ståpikk. Men men tenkte jeg. Ingen kjenner oss her i byen likevel, så hvorfor ikke bare spille med å nyte det hun har planlagt.

For å ta hevn, slikket jeg henne helt til jeg merket at hun var like ved å komme. Et slikk eller en liten berøring av klitorisen hennes nå og jeg ville sendt henne over kanten. Derfor sluttet jeg brått og så desperasjonen og fortvilelsen i ansiktet hennes. Vær så snill sa hun. Herregud. Hun så på meg med sine bedende øyne, men denne gangen var jeg standhaftig og sa nei. Øye for øye og tann for tann. Din jævel sa hun til meg med et smil, og forsvant inn på badet for å gjøre ferdig sminken. Ikke noe pelling nå sa jeg, men trodde ikke no’ særlig på at hun skulle klare å la være å ta på seg selv.

Jeg satt meg i en stol, og åpnet en øl, mens jeg ventet, og etter en halv time kom hun ut. Hun hadde på seg et kort tettsittende kjole, høye hæler og var bare helt fantastisk sexy.

Syns tråden sa hun plutselig? Hæ sa jeg, og skjønte ikke hva hun mente. Da heiste hun opp kjolen og ikke bare var hun naken under, men det stakk en liten tråd ut av musa hennes. Ialledager spurte jeg. Dra i den sa hun, og jeg trakk forsiktig i den. Da ploppet det ut to sølvkuler, og akkurat det var nok til at hun kom i en liten skjelvende orgasme.

Wow sa jeg. Hva i alledager er det du planlegger? Bare vent Tiger sa hun og smilte lurt før hun plasserte vaginakulene på plass igjen.

Selv fikk jeg ordre om å ikle meg findressen. Og forresten sa hun. Glem trusen. Hva sa jeg, men da. Da ser jo alle hvor kåt jeg er. Nettop sa hun bare med et glis.

 

Vel ute fant vi oss en flott restaurant og vi koste oss skikkelig. Hun fortalte meg at hun kom litt hele tiden pga kulene men at det var deilig å være sprengkåt i all offentlighet. Når hun beveget seg kunne jeg faktisk høre at hun var våt.

Ettersom kvelden gitt begynte hun å sondere lokalet. Stadig kom hun med små antydninger til at hun hadde lyst på fremmed pikk i kveld og pekte på potensielle kjekkaser rundt om.

Herregud for en drittkjærring tenkte jeg for meg selv. Her har hun kåtet meg opp også planlegger hun å stikke av med en annen å la meg sitte her.

Som sagt så gjort, og plutselig så jeg hun var på dansegulvet med en utrolig flott fyr. Høy, med brede skuldre, stilige klær og helt klart en kjekk mann. De danset og koste seg sammen, og ikke lenge etter så jeg dem sette seg ned et lite stykke fra meg, men ganske strategisk, slik at jeg kunne følge med på alt som skjedde.

De to ble mer og mer intime, men det virket ikke som om han var klar over meg. Det var utrolig opphissende å se min samboer sammen med denne pene fremmede mannen. Stemningen dem imellom var etter hvert blitt riktig så intim, og de var i gang med å kysse og kline med hverandre ganske åpenlyst. Hun glemte visst også at hun var truseløs (eller kanskje det var med vilje), for stadig fikk jeg små deilige blikk av musa hennes. At hun var våt var det ingen tvil om.

Så fikk jeg en sms fra henne: ”Jeg tar med meg Jørgen nå. Vent en halvtime, så skal jeg sørge for at du får drømmen din oppfylt.

Dermed så jeg de to forlate restauranten hånd i hånd, og jeg ble sittende alene.

Litt ergelig var det jo egentlig, for jeg hadde planlagt å fri til henne denne kvelden og hadde med meg to flotte forlovelsesringer. Skitt au tenkte jeg. Det byr seg nok en ny sjanse.

Bare en ekte cuckold skjønner den sitrende følelsen av å vite at din kjære akkurat nå sitter i en taxi med en annen mann, og at de skal ha sex sammen uten at du får være med.

Så satt jeg der da, kåt som bare faen. Prøver desperat å skjule ståpikken, men i dressbukse, uten truse er det helt håpløst. Jeg hører flere som kniser og noen som åpenbart peker, men gir etter hvert faen og lar folk glo. Bestiller meg en drink og prøver å slappe av. Det er selvfølgelig fullstendig håpløst.

Etter en halvtimes tid, praier jeg en taxi. Det sitrer i hver fiber i kroppen, og pikken er i ferd med å sprenge seg vei gjennom buksene. Drosjesjåføren smiler mildt og spør om jeg kanskje trenger litt hjelp med ”den der”. Han vet om noen ”rimelige damer” som han kaller dem.

Som den trofaste Cuckold jeg er takker jeg høflig nei ber ham bare kjøre meg til hotellet.

Vel fremme vet jeg liksom ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg stikker innom baren og kjøper med meg en flaske champagne før jeg begir meg opp på rommet. I glassheisen føler jeg hele verden kan se at jeg står der med en diger trengende ståpikk, og heldigvis er det tomt i gangene på vei mot rommet.

Allerede på vei mot rommet hører jeg umiskjennelige lyder, og jeg skjønner at de er godt i gang. Likevel later jeg som ingenting når jeg stikker nøkkelkortet i låsen, og entrer rommet der jeg vet min kjære er godt i gang med et saftig knull.

Synet som møter meg er helt ubeskrivelig. Jørgen ligger på ryggen, og jeg kan se han er veltrent med kraftige men pene muskler. Hun rir han med ryggen mot hans slik at de begge ser rett på meg når jeg går inn i rommet. De stivner til, og akkurat da ser jeg tydelig den store pikken hans som borer seg inn i fitta hennes. Hun renner formelig, og av merkene på magen hennes ser jeg at de har goldt på en stund.

Jørgen ser panisk ut der han ligger, men jeg sier så rolig jeg kan. ”La ikke meg forstyrre”. Fortsett bare dere to. Jørgen ser ut som om han helst vil fordufte, og det er min kjære som må ta grep for at det hele ikke bare skal bli pinlig. Hun ser ham dypt inn i øynene og senker seg rolig ned på pikken hans. Det der er min samboer sier hun. Håper han kan få se på oss en stund. Vi sender ham på dør viss det ikke er greit for deg. Jørgen ser litt rart på meg før han sier ”sikker”? Jada sier jeg. Bare fortsett. Dermed virker det som om jeg forsvinner fra deres verden. Hun rir ham med lange seige tak, og støter imot så godt han kan.

Jeg merker på dem begge at situasjonen er opphissende. Jørgen ser meg hardt inn i øynene og spør meg om jeg liker å se på at han knuller dama mi. Hun stønner og peser og roper til meg at hun elsker meg. Det er så vakkert å se på de to som nærmer seg et klimax. Med ett husker jeg på forlovelsesringen som ligger i jakka. Jeg sniker den frem og venter spent mens hun nærmer seg en kraftig orgasme. I det hun skal til å komme tar jeg den opp, går bort til dem, kneler på mine knær og spør henne om hun vil gifte seg med meg. Hun ser på meg med store øyne og idet samme som hun kommer i en skikkelig sprutorgasme hyler hun JAaaaaaaaaaaaaahhhhhh. Jørgen på sin side, kommer samtidig, og sekundet etter kollapser de to på sengen.

Litt usikker på om jeg egentlig fikk et ja på frieriet eller om ja’et var et orgasmebrøl, går jeg bort til henne og spør en gang til. Hun smiler matt mot meg og svarer: ”Ja elskede, men kan Jørgen bli med oss på bryllupsreisen”?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...