Gå til innhold

Første gang på tur alene


Mikke

Anbefalte innlegg

Det har gått en tid, og forumet her har nesten blitt lagt ned... men fornuften sier at en skal bruke tid på å modnes til å ta slike steg som dette her. Det er ikke en plass hvor impulsen skal råde.. (selv om det også selvsagt kan gå bra)

 

Vi har i hvertfall brukt vår tilnærming, til å leve dette ut på vår måte..

jeg er ikke en som liker å bli nedverdiget, men heller som en master som lar henne få lov til å fråtse om hun har gjort seg fortjent til det.. :p

 

Vi har snakket litt om forskjellige senarioer, hva hun ønsker, hva jeg liker etc. og til slutt så føltes det riktig å si at om hun ønsker, så skal hun få lov..

 

Og i dag ble dagen hvor hun (og jeg) følte oss klare, og jeg lot henne fly alene på en avtalt date med en vi begge kjenner til fra før..

 

Hun tente på tanken, ideen, og likte å bli "lånt bort.. etter noen SMS er, så var Petter klar, og hadde ordnet seg et alibi fra å gå fra guttekvelden på Martins Pub på Lillestrøm , og hun skulle plukke han opp utenfor ca 2200.

 

Hun fjonget seg opp med på badet, stusset seg litt ekstra, og lurte på hva hun skulle ha på seg.. Det ble en litt for kort kjoledrakt, med sexy undertøy, og frekke støvletter.

 

Med beskjed om å ta bilder, video, og keep me posted (når det var naturlig), så kysset jeg henne av gårde, rakk så vidt å smake på kåtskapen hennes, og det duftet lenge før tungen min delte leppene...

 

SMS 2138: Utenfor Martins nå..

 

Fra meg:

SMS 2203: Behave, and be nasty ;)

Svar - Er på vei til det nå... en som kysser meg oppover låren....

 

Jeg forstod på skrivefeilene at hun hadde fokuset en annen plass :)

 

2215 MSM Bilde av henne med tungen godt plasert under kukhodet... (skal høre med henne senere om dette kan legges ut)...

 

til nå.. intet hørt :)

 

Kjenner følelsene river og slåss inne i meg... frekt, rått, rart og kinky på en gang... det er en merkelig form for adrenalinrush som pumper i kroppen...

Vet ikke helt hva jeg føler, men liker kilingen av det, og angrer uansett ikke.. om det er til å gjentas vet vi først etterpå.

 

Ingen skal si at vi ikke prøver *ler*

 

keep U posted... if U want...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...