Gå til innhold

Den første gangen


1stemann

Anbefalte innlegg

Allerede før vi ble et par, var jeg åpen til min «hotwife» (vi er ikke gift) om min legning som

cuckold og på det at jeg er en veldig kåt mann generelt. Det var viktig for meg å finne en jente som i alle fall noenlunde likt sexbehov og som var åpen for et litt annerledes forhold. Husker veldig godt den første gangen hun var hos en av sine elskere. Dessverre så liker ikke han at jeg ser på eller at hun tar bilder, så det måtte bli med hennes fortelling i ettertid.

Dette skjedde første nyttårsdag for en del år siden. Jeg skulle hjelpe en kamerat med å flytte, og plutselig tikker det inn en melding om at hun har tenkt seg til han, og kanskje hun skulle våge å ha sex med han. Det var en merkelig følelse å vite at hun akkurat da var i ferd med å skulle få seg et nummer, mens jeg jobbet og slet ned et flyttelass.

Jeg gikk da rundt og var helspent, forsøkte å skjule hvor tent jeg var, og bare håpet det ville dette inn en bekreftende melding.

Det varte og det rakk, men endelig kom de… Husker ikke de nøyaktige ordene, men tror det var noe sånt som «Nå er jeg nypult». Litt melding frem og tilbake, med noen detaljer og hun lovet å fortelle alt når jeg kom hjem.

Sexen vi hadde da var helt fantastisk. Jeg tenner ikke på å «gjøre henne ren», slik at hun var nydusjet. Likevel er det en sinnsykt deilig tanke å vite at hun for bare noen timer siden hadde suget pikk, knullet og blitt slikket grundig. Selv er jeg veldig glad i å slikke fitte. Elsker å ligge mellom bena hennes å slikke tappen, la tunga skli opp og ned og pule henne med tunga. Pleier å stikke en finger inn og massere et punkt jeg tror er gpunktet samtidig. Når hun har vært på vift pleier jeg å slikke henne mens hun forteller om alle detaljene. Det gjorde jeg også denne første gangen. Husker hun fortalte at hun hadde sugd han i trappa, og blitt knullet flere ganger av han. Han hadde kommet tre ganger sa hun og selv hadde hun kommet mange ganger. Når jeg slikker henne og hun må fortelle detaljene pleier fitta hennes å bli kjempevåt veldig fort. Fittesaft smaker jo bare helt fantastisk og hadde det ikke vært for at hun både må ha pikk så kunne jeg fortsatt i timesvis. Orgasmene hun får når jeg slikker henne pleier å være veldig kraftige, men de hun får når hun forteller om sexen hun nettopp har hatt med andre menn er enda sterkere. Når hun kommer, så prøver jeg å fortsette å slikke henne, men det klarer hun nesten aldri. Å presse pikken inn i en fitte som er midt i en orgasme føles helt nydelig og det er alltid med på å forlenge orgasmen, Veldig ofte sender jeg henne da ut på en skikkelig orgasmetur, og hun kommer gang på gang. Det finnes ikke noe vakrere enn å høre og se en kvinne som nyter og kommer. Pleier ikke å vare så lenge når jeg har slikket henne. Å se den søkkvåte fitta hennes og høre at det formelig plasker når jeg knuller henne er som oftest nok til å få meg over kanten, og dermed fyller jeg den allerede nypulte fitta henes med sæd, og forteller hvor høyt jeg elsker henne. Livet som Cuckold er helt fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...