Gjest Nanox Skrevet 30. mars 2012 Share Skrevet 30. mars 2012 Heisann alle! I et par uker nå har det vært bestemt at Norcuckold.com vil bli stengt og slettet 01.04.2012. Jeg kan nå fortelle at dette ikke vil skje! - Vi har funnet en arvtager som mest sannsynlig vil ta over siden i løpet av noen få måneder, noen endelig dato for overtagelse har ikke blitt gitt, av den simple grunn at vi enda ikke har skrevet kontrakt og jeg vil personlig se at dette er en person som vil drive denne siden med medlemmenes beste i tankene. Personen som har valgt å kjøpe er en bruker som har brukt mye tid her inne fra før, han kjenner til begrepet fra begge sider og jeg regner med at han vil drive dette på omtrent samme måte som jeg selv har gjort de siste 3 årene. Spørsmål angående overtagelsen kan stilles i denne tråden eller så kan dere bruke kontaktskjemaet på bunnen av siden. Vi i Norcuckold.com ønsker dere alle en strålende påske! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spen0l Skrevet 30. mars 2012 Share Skrevet 30. mars 2012 Supert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tewn Skrevet 30. mars 2012 Share Skrevet 30. mars 2012 Flott Nanox - takk for strålende jobb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 1. april 2012 Share Skrevet 1. april 2012 Konge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullknapp Skrevet 1. april 2012 Share Skrevet 1. april 2012 Kjempeflott Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z-A-P Skrevet 1. april 2012 Share Skrevet 1. april 2012 Gode nyheter og god påske! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 1. april 2012 Share Skrevet 1. april 2012 Takk Nanox, du har gjort en strålende innsats! OG jeg tror alle er svært glad for at noen tar over dette her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fia Skrevet 2. april 2012 Share Skrevet 2. april 2012 Takk til Nanox! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bergen1972 Skrevet 2. april 2012 Share Skrevet 2. april 2012 samme som alle over tusen takk for en super jobb her Nanox ... satser på at du vil luske litt i forumet her når du endelig kan sitte deg tilbake og nyte litt fri =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skinskyver Skrevet 2. april 2012 Share Skrevet 2. april 2012 Takker Nanox for alt arbeidet han har gjort her og ønsker alle sammen en riktig god påske Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.