Gå til innhold

Samboer alene ut på byen med frie tøyler!


trønderpar

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Som jeg skrev tidligere hadde samboeren min sex med en annen mann. Etter mange refleksjoner, har jeg kommet fram til at dette er sinnsykt opphissende!

 

Nå skal hun ut på byen sammen med en venninne. Sendte henne nylig en melding om at hun kunne få lov, så lenge hun holdt meg oppdatert!

 

"Hei sexy! Vet at dette virker litt merkelig, men jeg har tenkt mye gjennom det. Hvis du finner noe spennende i dag, så får du lov. Så lenge du ringer meg først, holder meg oppdatert og kanskje sender et bilde eller to.. Får du med venninna di så får du bonuspoeng.. Tenkte det kunne være kjekt å vite før du drar ut! Elsker deg over alt! Kos deg i kveld :) "

 

Etter noen avklarende meldinger fram og tilbake fikk jeg dette til svar:

 

"Du er crazy og jeg er ganske heldig :) Skal holde deg oppdatert! ;-)"

 

Hun er ute i en annen by, og det blir spennende å se hva som skjer videre! Nå sitter jeg her hjemme med 200 i puls og er kjempespent på hva som skjer videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gitt det samme selv når kona er ute med venniner, og det er deilig for begge parter. Selv om det er lett å bli utålmodig hjemme... Det kan jo ofte gå endel timer før det skjer noe, men da kan det til gjengjeld skje ganske fort. Og da blir det vanskeligere å oppdatere den hjemme fortløpende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var ikke helt fornøyd med utvalget på vorspielet, men nå tikket det inn ei melding:

 

"Det kom en til.. Han var ok.. Vi får se ;-) Men "venninna" og jeg flørter litt da ;-)"

 

På spørsmålet om han var så heldig at han fikk to svarte hun : "Tiden vil vise ;-)"

 

Blir spennende å se hva som skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg svarte her, men visstnok ikke.. Kvelden var veldig spennende, men utvalget av gode mannfolk var dårlig på både festen og utestedet. Levde litt i håpet om at hun og venninna skulle finne på noe spennende, men det ble dessverre ikke noe mer enn litt klining.. Dette falt i smak, og hun skal helt klart få muligheten til å gjøre det samme igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...