Gå til innhold

Hva nå??


Rasarn

Anbefalte innlegg

Det lå en betalingsløsning ute en kort tid, jeg rakk ikke betale, så var det plutselig ingen betalingsløsning lenger. Ble det ikke nok betalende? Jeg tror fremdeles det er endel av oss som kunne bidratt til å ha siden oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby

Jeg kan dessverre bekrefte at det ikke er en 1.april spøk.

 

Jeg laget en tråd for en tid tilbake.. http://norcuckold.com/showthread.php/1373-Er-du-villig-til-%C3%A5-betale-en-m%C3%A5nedsavgift-i-s%C3%A5fall-hvor-mye

Og mellom 50 og 60 var villige til å betale en avgift.. Og er dessverre ikke gratis for admin og drive en slik side. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan dessverre bekrefte at det ikke er en 1.april spøk.

 

Jeg laget en tråd for en tid tilbake.. http://norcuckold.com/showthread.php/1373-Er-du-villig-til-%C3%A5-betale-en-m%C3%A5nedsavgift-i-s%C3%A5fall-hvor-mye

Og mellom 50 og 60 var villige til å betale en avgift.. Og er dessverre ikke gratis for admin og drive en slik side. :/

 

Hei Nowegianhubby og alle andre her.

 

Er det ikke snart på tide å høre hva vi alle kan gjøre og bidra med? Kanskje NH kan innformere hva som har gått galt. Var jo klar en betalingsordining på nyåret. Så ble den tatt vekk. Hva var årsaken NH?

 

Veldig synd for oss cuckoldere, hotwifes og buller om vi mister dette nettstedet.

 

Hilsen to som gjerne hjelper til for å få beholde NC.

Send oss gjerne en personlig PM.

 

Hilsen oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel jeg en av dem som ikke er så veldig aktiv her inne, men er inne ganske ofte, og jeg er villig til å betale litt for å beholde denne siden.

Jeg betalte inn avgiften som ble fastsatt og fikk tilbake pengene fordi det var "kluss" med noe her.

Jeg tror nok det vil forsvinne noen om det blir avgift å betale, men de som er seriøse vil nok bli med videre om det blir aktuelt, er kanskje en løsning at flere går sammen å drive den videre?, vil være synd om siden forsvinner helt.

Og til dere som har driftet denne siden, dere har gjort ett kjempegodt arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av adminene som kan fortelle litt mer om driften av denne siden? eksempelvis maskinkraft/båndbredde/diskkapasitet/antall forespørsler pr dag.

Kan jo tenktes at noen av medlemmene er IT kyndig og dermed ønsker å videreføre/starte opp en ny side.

 

Har grublet litt på tanken selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanox

Heisann!

 

Beklager dårlig info rundt dette.

 

Jeg kan si så mye som at forumet og domenet kan selges til rett person om det er ønskelig, betalingsløsningen er på plass men jeg har desverre ikke mulighet til å drive dette videre.

For mer info om domenet/server/trafikk bruk kontakt skjema på bunnen av siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

støtter dem som kan tenke seg å holde liv i forumet. det finnes klart en betalingsvilje dr ute, som kan dekke noe av utgiftene. Har stor respekt for nanox og de andre som har drevet i gang og holdt på så lenge, men med så mye besøk og vilje viser vi jo at dette forumet er meingsfult for oss. Så alle gode forsetter bør prøves.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter absolutt "tewn" i inlegget, har virkelig hatt glede av dette forumet og kikker innom flere ganger daglig.

Virkelig trist om det blir borte.

For oss som har denne "legningen" er det veldig flott å ha et forum sammen med "likesinnende".

Så her må vi prøve å få til et spleiselag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer? Blir siden lagt ned?

Ser at det har kommet opp et nytt cuckold forum på en annen norsk side. Denne siden er kommet opp nå nylig. Er det hit vi må gå for å snakke om tema?

Aner ikke om man har lov til å linke nå som denne siden skal stenges. Men adressen på den nye siden jeg fant var veldig enkel å gjette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar at det refereres til *********** - siden har lite innhold akkurat nå, men det tar seg sikkert opp. Jeg vet ikke hvem som står bak - men takk for tiltaket hvem det nå er :)

 

Skulle det ikke være greit å legge inn lenker her, så beklager jeg det. Men siden dette forumet uansett skal legges, så kan det vel ikke skade å informere brukere om hvor de kan gå fra 1. april...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er jo en ganske useriøs side, så jeg vil ikke finne ett manko i livet mitt.

 

har vært i kontakt med flere her, enten så får man ikke svar tilbake, ellers så blir follk bare "borte" når man spør om en tlf sjekk med dama

 

 

\\espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...