vestfoldgutt44 Skrevet 14. mai 2012 Share Skrevet 14. mai 2012 Larviksmann på 44 år her, stiller gjerne opp på kort varsel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frydenlund Skrevet 17. mai 2012 Share Skrevet 17. mai 2012 bare si tid og sted så stille jeg opp 40år og masse sprut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yes Skrevet 18. mai 2012 Share Skrevet 18. mai 2012 Hei. Er gjerne med på den der. Ta kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frarin Skrevet 20. mai 2012 Share Skrevet 20. mai 2012 veldig spennende. Stiller gjerne opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter2012 Skrevet 22. mai 2012 Share Skrevet 22. mai 2012 heisan.....jeg eer i Tønsbergområdet hele sommerhalvåret i weekendene, også i noen uker sammenhengende. Gi meg en tilbakemelding......ha en fin dag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslomann19157 Skrevet 7. juni 2012 Share Skrevet 7. juni 2012 Du verden for en pirrende annonse.....selvsagt vil jeg gjerne delta.....uten at et ord blir sagt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leifen62 Skrevet 12. juni 2012 Share Skrevet 12. juni 2012 vi er et par, men vi kan bli med å sprute på dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ski Skrevet 15. juni 2012 Share Skrevet 15. juni 2012 Sett tid og sted. Jeg er med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whyme Skrevet 27. juni 2012 Share Skrevet 27. juni 2012 Deltar gjerne, oppegående gutt fra Vesfold Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cuckold2009 Skrevet 30. juni 2012 Share Skrevet 30. juni 2012 herlig, håpe hun får masse kuk og sæd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vestfoldmann Skrevet 7. juli 2012 Share Skrevet 7. juli 2012 si i fra så kan vi avtale sted og tid. Elsker å sprute... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Konglefant Skrevet 11. desember 2012 Share Skrevet 11. desember 2012 Par på 31 og 33 som lenge har fantasert om å treffe 1 eller flere kåte menn med stor sprut og la dem tømme seg på henne (eventuelt oss) utendørs. Tanken er at vi møtes på en mørk parkeringsplass en sen kveld (så anonymt som munlig), der skal hun/vi sitte på huk og vente på at dere spruter masse deilig sperm over pupper og hår, kanskje også rumpe og klær om dere ønsker. Kanskje hjelper hun til med runkingen, kanskje får hun til og med lyst til å suge litt, men i utgangspunktet gjelder at dere bare runker til dere spruter og går igjen. Ingen prating og du må være helt ren og nydusjet! Selvsagt får dere lov til å beføle hennes rumpe, pupper, ansikt og hår. Om fitta får beføles eller brukes på noen måte avgjør hun selv der og da. Men igjen; ingen prat! [ATTACH=CONFIG]3969[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3970[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3971[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3969[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3970[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3971[/ATTACH] Heisan. Bare og gi beskjed om tid og sted det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Thief Skrevet 11. desember 2012 Share Skrevet 11. desember 2012 Flott, jeg er med. Ta kontakt på min profil for angivelse av tid og sted. Er godt kjent i Vestfold. E Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_oslo72 Skrevet 17. desember 2012 Share Skrevet 17. desember 2012 Er med jeg også ... bor i Oslo, men kjører gjerne ned til Vestfold for å være med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Konglefant Skrevet 17. desember 2012 Share Skrevet 17. desember 2012 Spennende. Bare å gi beskjed om tid og sted, så kommer jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stingray Skrevet 22. desember 2012 Share Skrevet 22. desember 2012 Når og hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Konglefant Skrevet 4. januar 2013 Share Skrevet 4. januar 2013 Heisan. Hygglig normal og renslig mann fra Telemark blir gjerne med. Bare og gi beskjed om tid og sted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elskersex Skrevet 29. april 2013 Share Skrevet 29. april 2013 Mann på 44 fra vestfold er klar for dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deviant Skrevet 29. april 2013 Share Skrevet 29. april 2013 Hei. Dette er en meget spennende setting. Sånt liker vi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drago737 Skrevet 3. mai 2013 Share Skrevet 3. mai 2013 Hei..gift mann..Asker, ser bra ut, 43 år..er mobil...21 cm, spruter mye.....får dne opp flere ganger hvis det er ønskelig...ta kontakt da, hvis dere er intr.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidere Skrevet 8. mai 2013 Share Skrevet 8. mai 2013 spruter gjerne på henne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidere Skrevet 8. mai 2013 Share Skrevet 8. mai 2013 mange her som vil sprute...Jeg og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iqtrollet Skrevet 10. juni 2013 Share Skrevet 10. juni 2013 Om dere er i nærheten av Skien kan vi jo lett få til noe slikt )) Kan sprute på dere begge også om dere vil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.