Gå til innhold

Nysgjerrig par - Oslo-området


tuubi

Anbefalte innlegg

Nysgjerrig par som har fantasert i flere år om henne blir "tatt" av en annen mens han ser på/deltar. Vi har snakket og fantasert så mye og vi er klare for å se hva vi kan få av respons. Vi ser for oss et møte ute over en drink før vi ser hva som skjer..

Han er ikke underdanig men blir tent på "sjalusifølelsen" av at hun nyter en annen, fortrinnsvis større utstyrt mann.

Hun tenner på tanken av å bli tilfredsstilt av en annen mens han ser på/hører - (tabu).

Spenningen ligger også i at det er en velutstyrt mann med et godt/trent utseende.....

Han ser på/hører med bind eller annet rom og deltar kanskje etterhvert.. Vi tenner ikke på spesielt dominant bull, men å oppleve hun nyte og være i sentrum .. Men det kan kanskje utvikle seg "rollespill" etterhvert.

Vi betrakter oss begge som et søtt par med en trygg ramme på det vi søker, begge med godt utseende.

Hun er 38 blond, nett, sjenert persolighet men med det lille glimtet som gjør at hun alltid får mye "attention" ute, ca 162, 60kg, meget sexy og deilig rund rompe og meget søt og ser mye yndre ut :-). Han 37, veltrent, hetero og "i form".

Vi søker en velutstyrt mann 25-45 som også må være opptatt av sitt utseende og vesen. Ellers gjerne et glimt i øyet. Vi søker gjerne en fast venn med respekt og diskresjon som fokus. Vi svarer med bilder på seriøse henvendelser som har bilder som viser litt av hele deg - samt litt om deg.

Oslo-området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

espen heter jeg og er en seriøs og real mann på 39.

jeg jobber tildagelig som selger i sportsbransjen.

 

jeg søker ett par som vet hva de vil

 

jeg er 190, 96kg, og har som dere ønsker en stor og deilig pikk

20cm +, men grov

 

 

håper å høre fra dere

 

\espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...