Gå til innhold

Et nytt møte....


Otto

Anbefalte innlegg

Dette er en historie som involverer min daværende kone og min kamerat som var den vi første vi involverte i vårt sexliv, en historie jeg beskrev i «Min forsiktige start…..»:

 

Det hadde vært en god stund siden siste «sprell» og på en ukedag inviterte vi min kamerat hjem til oss. Dette var tredje gangen han var på «besøk», så alle visste hva dette handlet om.

 

Til forskjell fra de to første gangene, la min kone og jeg noen planer om hvordan kvelden skulle arte seg. En av de tingene vi ønsket var at hun for første gang skulle ha to menn inne i seg samtidig.

 

Det ringte på døren, og der kom han med en medbrakt flaske vin. Denne gangen varte velkomstklemmen litt lenger enn vanlig, men det var jo heller ingen hemmelighet hvorfor han var bedt.

 

Vel sittende i sofaen igjen gikk praten som den pleier. Alle var å regne som ganske taleføre og det hele hadde en uanstrengt tone over seg. Igjen var det min oppgave å være litt vert. Jeg gikk derfor ut på kjøkkenet, men de satt i hver sin sofa og pratet. «Har vi øl, kjære?», ropte jeg inn i stuen og fikk til svar: «Nei», men du kan jo dra på butikken å kjøpe litt, sa min kone.

 

«Hmm», svarte jeg og tok på meg skoene. Butikken var bare fire minutters gange unna, så det var en smal sak. «Behold buksene på», sa jeg i det jeg gikk, og fikk et smil fra dem begge tilbake.

 

Butikken tok ikke mere enn ca 15-20 minutter. En sixpack rikere kom jeg tilbake og i stuen satt de fremdeles slik jeg hadde forlatt dem. Men det var en forskjell, på bordet brant det et stearinlys.

 

Begge kikket på meg med uskyldigblå øyne, men det han ikke visste var at lyset betød at der satt hun, riktignok med buksene på, men nypult. Senere fortalte hun hvordan hun hadde ridd ham på sofaen med det ene buksebenet av og trusen skjøvet tilside.

 

Jeg serverte litt mat, og praten gikk fortsatt uanstrengt. Min kone satt ved siden av meg, men etter at hun gikk en tur på toalettet pekte jeg på den andre sofaen da hun kom tilbake. Så fremsto igjen min kamerat og hun som paret i huset. Hun godt i hans armer, hvor små kyss og kjærtegn ble utvekslet.

 

Etter en stund begynte jeg å rydde av bordet, og spurte min kone om hun ikke skulle ta med seg min kamerat opp på soverommet, og som sagt som gjort. Soverommet lå rett over stuen, og huset er ganske lytt. Jeg hørte stemmer, at skoene ble tatt av før det ble litt rolig. Ryddingen var kjapt unnagjort og så satt jeg med ned i sofaen for å la det gå litt tid før jeg selv gikk opp.

 

Først var jeg ikke helt sikker på hvilke lyder jeg hørte, men så kunne jeg høre små stønn. Spent på hvilket syn som ville møte meg når jeg entret soverommet, gikk jeg stille opp trappen. Og på soverommet lå min kone, naken og med hans hode mellom bena. Hun så på meg når jeg kom inn, mens han bare fortsatte. Og hun smilte. For var det en ting min kamerat kunne, var det akkurat det han holdt på med nå – å la tungen pleie hennes kjønn. Det hadde hun fortalt meg mange ganger.

 

Jeg kastet meg inn i leken. Etter en stund kom stunden vi hadde ventet på. Min kone satt oppe på meg med ansiktet vendt mot meg. Kameraten stod på knær bak henne, og kysset henne i nakken og kjælte med hennes rygg og bryster. Hun sa ingenting, ikke et ord, men lente seg bare litt forover samtidig som hun grep tak i ham. Han skjønte poenget ganske raskt og uten alt for mye om og men, var hun fylt opp av to menn i hvert sitt hull. Vi hadde praktisert analsex nå og da tidligere, og hun visste å nyte det – men dette var første gang hun ble dobbelt penetrert.

 

Og etter å ha funnet takten, gikk det hele uten problemer. Hun kom, han kom og jeg kom. Hvor mange orgasmer hun fikk, det vet hun ikke den dag i dag. Han kom først av oss guttene og deretter meg selv. «Wow» var eneste kommentar hun hadde da vi lå og pustet ut.

 

Det hele endte med at vi kledte på oss igjen, gikk ned i stuen og drakk noen glass vin. Denne gangen satt vi i samme sofa alle tre. Noe av luften hadde gått ut av oss, men det tok ikke så lang tid før tenningen var der igjen hos min kamerat. Og det er egentlig ganske OK å sitte i sofaen med et glass vin i hånden å se sin kone på kne, leke med en stiv pikk. Og for tredje gang, kom han før han fikk et farvelkyss og dro hjem til sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...