Gå til innhold

Min forsiktige start.......


Otto

Anbefalte innlegg

En sann historie:

 

Min daværende kone og meg selv hadde flere ganger diskutert trekant, og etter en god stund med påvirkning, var hun ikke helt fremmed for ideen. Problemet var at hun var ganske kresen, meg jeg hadde noen tanker om en som kunne være aktuell. Hun kjente ham ikke, men for å gjøre en lang historie kort, dro vi hjem til ham en søndag. Han visste ingenting, men formålet var for min kone å sjekke ham ut - og etterpå fortalte hun at hun syntes han var attraktiv, eller «muligens aktuell», som hun sa.

 

Tiden gikk, hverdagen tok oss og lite skjedde. Men en dag det passet inviterte jeg ham på en øl på et utested i Oslo. Der ble min kone et samtaleemne, og han uttrykte at hun syntes å være en sympatisk dame. Og jeg visste godt at hun ikke bare var sympatisk. Hun var en sexy kvinne, med slanke linjer samtidig som hun hadde store bryster. Best av alt var hennes sexlyst. Jeg har ikke møtt en kvinne med større appetitt for sex hverken før eller siden.

 

Fra utestedet sendte jeg henne noen sms og spurte om jeg skulle invitere min venn hjem på litt vin. Det gikk noen sms frem og tilbake, men til slutt kom det en melding som gav grunn til optimisme: «kom hit og KOM dere».

 

Innerst inne visste jeg at det var en spøk, men det betød samtidig at tanken ikke var helt fremmed for henne.

 

Vi hoppet i en taxi, han fremdeles uvitende og min puls var økende. Vel fremme stod vinflasken på bordet og jeg så at hun var nydusjet.

 

I stuen var det to tresetere i vinkel, og min kamerat og min kone satt sammen i den ene. Praten gikk lett og en vinflaske ble til to. Jeg satt og funderte litt på hvordan å komme videre. I mangel på noe bedre reiste jeg meg opp for å gå på toalettet, og i det jeg gikk sa jeg: «Jeg går på toalettet, dere kan jo korte ned tiden med litt småkyssing». Han så på meg med undring, og min kone lo.

 

Jeg brukte litt tid, og gikk rolig tilbake mot døren til stuen. Der fikk jeg sjokk. Visst hadde jeg forberedt meg på denne settingen, men å se sin egen kone råkline og allerede stryke kameraten min i skrittet, fikk maven min til å snu seg. Jeg stod sikkert i døråpningen i ett minutt, men de enset meg ikke en gang. Det var min kone som oppdaget meg først. Hun bråstoppet og rødmet stort. Han så fremdeles på meg med undring, men skjønte at det hele var i orden.

 

Praten gikk videre. Og vi satt nå på en måte som gjorde at de fremsto som paret, i armene på hverandre. Litt småkyssing, klåing og masse smil.

Det som egentlig var planlagt som en trekant, ble til noe annet da jeg sa: «Dere kan gjøre hva dere vil, så lenge det skjer på sofaen». «Er du sikker?», sa min kone ertende. «Ja», svarte jeg.

 

Begge kikket på meg, og det tok ikke så lang tid før det var som jeg ikke var i rommet lengre. Kyssene ble dypere og plagg for plagg forsvant. Da han slikket henne, skjønte jeg at jeg hadde noe å lære – hun stønnet høyt av nytelse. Det hele endte med at han knullet henne på sofaen. Først med henne liggende på ryggen og deretter at hun satt oppe på ham. Til slutt tok han min kone bakfra, og kom i henne til stor nytelse for oss alle tre. Hun fikk 3-4 orgasmer i løpet av akten.

 

Etter akten falt ting tilbake til det normale igjen. Alle hadde hatt en fin opplevelse og vi avtalte at vi skulle møtes neste dag. I det han trengte å reise hjem, tok jeg og ham farvel i stuen. Min kone fulgte ham ut i gangen. I det hun forsvant ut av stuedøren snudde hun seg mot meg og smilte, samtidig som hun stakk ut en roterende tunge.

 

Lydene fra gangen var ikke til å misforstå, hans stønn gjorde at jeg skjønte at hun takket ham skikkelig. Like etter døren smalt igjen kom hun inn i stuen med sæd rennende nedover haken.

 

«Nå! Går vi og legger oss», sa hun. Og det gjorde vi. For første gang på lenge hadde vi ikke sex. «Du får vente til i morgen», sa hun.

 

Og sånn ble det. Neste dag var vi alle aktive og dette «forholdet» varte en god stund. Det var nok ikke et typisk cuckold forhold, vi spilte ulike roller til ulike tider. De møttes også alene.

 

Men, den første kliningen på sofaen husker jeg som om det var i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...