FellesGlede Skrevet 25. februar 2012 Share Skrevet 25. februar 2012 Par 45/47 trenger menn for gangbang av frodig rødhåret deilig dame som trenger mye pikk innimellom. Blir hotellrom på Gardermoen når vi har samlet noen seriøse. Han er bi og suger også om noen ønsker det. Alle blir sugd tomme. Kan ikke sprute i f. for hun bruker ikke prevensjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest massøren.nr1 Skrevet 25. februar 2012 Share Skrevet 25. februar 2012 Hei! Jeg er en mann på 30 fra oslo som gjerne vil være med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FellesGlede Skrevet 25. februar 2012 Forfatter Share Skrevet 25. februar 2012 Takk:) I utgangspunktet er du en del yngre enn det vi tenker oss. Har du noen erfaring fra sex med par? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Stallion80 Skrevet 25. februar 2012 Share Skrevet 25. februar 2012 Bare å sende en melding om tid og sted, hilsen seriøs bull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest massøren.nr1 Skrevet 26. februar 2012 Share Skrevet 26. februar 2012 Ja har møtt to eldre par før dette tenner meg veldig.. å liker det utrolig godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stst1 Skrevet 26. februar 2012 Share Skrevet 26. februar 2012 (endret) hei par er intrisert i sex møte med dere kontakt sten olsen [telefonnummer fjernet iht forumets reglement! - Mod] Endret 27. februar 2012 av Norwegianhubby Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FellesGlede Skrevet 26. februar 2012 Forfatter Share Skrevet 26. februar 2012 Takk for det, men vi er ikke interessert i par. Bare menn:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manntrettisyv Skrevet 27. februar 2012 Share Skrevet 27. februar 2012 Hei, vi er 2 gutter på 39 som har erfaring med dette fra før, vi blir gjerne med :-) Vi er seriøse og møter alltid opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ivarasus Skrevet 28. februar 2012 Share Skrevet 28. februar 2012 nam hæres deilig ut. mann fra asker godt trent, ung og leken har dere msn/skype? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FellesGlede Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Share Skrevet 29. februar 2012 Nei, vi har ikke det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raczia Skrevet 29. februar 2012 Share Skrevet 29. februar 2012 jeg e klar jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raczia Skrevet 29. februar 2012 Share Skrevet 29. februar 2012 det høres deilig ut. jeg kan være med jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ivarasus Skrevet 29. februar 2012 Share Skrevet 29. februar 2012 hvordan gjør vi det da? :L) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FellesGlede Skrevet 2. mars 2012 Forfatter Share Skrevet 2. mars 2012 Hei på du/dere. Ja det er interessant. Kunne vi møttes allefire for en liten prat først? Så kan det fort bli hotwife på alle fire snart.... Tirsdag ettermiddager er vi ungefri begge to så det kunne passe? T T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FellesGlede Skrevet 2. mars 2012 Forfatter Share Skrevet 2. mars 2012 Takk for mange svar. Får mange henvendelser, så gjerne minn oss på om vi ikke har svart deg ennå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manntrettisyv Skrevet 6. mars 2012 Share Skrevet 6. mars 2012 Hei vi er 2 kamerater på 39 som gjerne blir med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
travel_to_oslo Skrevet 7. mars 2012 Share Skrevet 7. mars 2012 Hei. Mann på 42 er gjerne med! Bor rett i nærheten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.