Gå til innhold

Hotwife på 35 søker bull 30-40 år. Oslo


HornyWife

Anbefalte innlegg

Søker bull for treff alene og med cuck etterhvert, må være mellom 30 og 40 år og ha god forståelse for cuckolding

Jeg er ei Hotwife på 35 år fra Oslo som leter etter en fast bull til meg og min cuck på sikt.

Av utseende så er jeg ca 170 cm, blond, blå øyne, C-cup og medium kropp. Jeg ser bra ut og forventer at du også ser bra ut.

Du er høy og slank/muskuløs, oppegående, engasjert, frigjort, renslig, utholdende, ikke redd for samme kjønn om jeg f.eks vil at cucken min skal få litt "straff".

Du er helst singel, men om din partner velsigner dette så kan du godt være i forhold. Men jeg er ikke med på utroskap. Du er ikke desperat eller vil ha sex med flest mulig, da jeg vil unngå kjønnssykdommer.

 

Jeg forventer bilde av deg, og at du har over gjennomsnittet penis, uten at jeg søker "hestekuk"

 

Er bare og ta kontakt om du lurer på noe mer, men vennligst ikke start med sexsnakk. Jeg er først og fremst ute etter og bli kjent med personen, ikke lemmet i første runde.

 

 

bilde.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...