Gå til innhold

Grenser


Gjest Nanox

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har ikke mye erfaring innen cuckolding og lurte på om dere har noen grenser når dama deres har sex med andre. Jeg tenker at jeg ikke ville likt noe særlig om dama mi kyssa/kliner med en annen. For meg blir det mer lidenskap enn knulling.

 

 

Eller hva tenker dere om dette? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hellere ikke så mye om dette, men jeg har det litt anderledes end deg på dette punkt.

 

Jeg ønsker min kone skal ha det mest mulig deilig, dvs helst en helaften med god mat teater/konsert eller hva som måtte interessere dem(kone + elsker) deretter så romantisk som mulig for min kone, med lette kyss mere lidenskapelige kyss, med max tenning og vidunderlig sex for henne.

 

Uten kyss mister hun mye av nytelsen, og det er jo ikke det som er meningen, hun skal ha det godt.

 

Da skal det ikke spares på noe.

 

Men selvfølgelig skal jeg ha henne det øyeblikk hun kommer inn av døren hjemme. Det er prisen hun må betale for frriheten hun får, da skal jeg ha mitt. Til stor nytelse.

 

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner, vi har jo heller ikke vært sammen så lenge heller. Men jeg går med på alt mulig unntatt kyssing og klining. Kyssing på puppene og halsen går nok greit, men ikke munnen.

 

 

Mulig jeg er en "outsider" i forhold til hva dere garva cuckolds gjør. Mulig det kommer etterhvert også, for jeg har jo enda ikke sett min kjøre med en annen enda heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du kanskje ikke prøvd ut sjalusien ennå, siden et kyss plager deg?

 

Sjhalusi er en drepende negativ følelse som er til tider veldig intens og sterk og smertelig.

 

Den paradoxe sjalusien=Cuckoldens følelser= er positiv, pirrende, intens, voldsom, overveldende, opoløftende, gledespredende, ...ærlighet (ingen hemmeligheter mellom partene) dvs et sundt forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det, og ja. sjalusien jeg føler når jeg tenker på at dama mi kysser en annen tenner meg. Men jeg vet ikke om jeg ville sett det i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER det nødvendig at du skal se på`?

 

I så fall er du også over i voeyer (eller hvordan man skriver det på fransk) eller skoptofili so det heter på fagspråker = en kikker.

 

ER det ikke godt at hun har det spennende og deilig, og kommer hjem til deg med et stort smil på leppene og forteller deg hva hun har opplevet.

 

Jeg har begrenset erfaring på dette, det er mine egne opplevelser jeg må refere til.

Men at vi har fått dette forumet er jo veldig godt. Jeg har gått rundt og trodd at jeg var den eneste i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du syns at dette forumet er et bra tiltak. Håper det kan bli mer aktivitet etterhvert :)

 

 

Tanken at hun drar til en annen gutt alene tenner meg voldsomt, og at jeg får knulle henne når hun kommer hjem igjen.

 

 

Men vet ikke helt om jeg vil at hun skal kline med andre. For meg er det mer følelser i det enn å knulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nanox.

Det er ikke helt lett dette her. Vi er inne i sjalusien og den paradoxe sjalusi, så du må kjenne etter litt selv.

 

Jeg elsker min kone høyt, men jeg ønsker at hun skal oppleve det ultimative. DVS høy puls og et kyss som er så deilig at hun nesten besvimer.

Hvis hun skulle forelske seg n periode, vil det bare en ekstra bonus for meg, for da kan jeg riktig kjenne at hun lever. Mener det oppriktig.

 

Snakk om det test det ut

 

Lykke til

 

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du snakker om at det ville vært en ekstra bonus for deg om hun forelsket seg i en annen kan jeg forsåvidt skjønne.

 

 

Men jeg og dama er såpass ferske at jeg tror ikke det er aktuelt enda. Både ferske innen cuckoldry og forholdet våres, så vi får nøye oss med at hun får ekstra stake ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Nå har jeg jo ikke noe erfaring med dette men noe av det som tenner meg mest når jeg fantaserer om det er faktisk at kona kysser med en annen mann. Ser ofte for meg at hun blir sjekket opp ute og kliner skikkelig med han på dansegulvet før de går hjem til han og knuller :) Ikke mye som gjør meg mer kåt enn tanken på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler det som deg, Nanox, som jeg har nevnt i en (eller flere) av mine historier; Det jeg liker minst å se er at kona tungekysser med elskeren.

Alt det andre er helt ok, småkyss her og der og at hun "rundkysser" og suger kuken hans er helt ok. Men det er noe spesiellt dette med munn mot munn, særlig når det varer lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheQueenAndSirDuke

Vi har det nok litt forskjellig her, ja, men sjalusi er en viktig faktor på godt og vondt. Når vi var unge og nygifte var jeg sykt sjalu, og ble sint bare jeg trodde hun så 2 ganger på en annen mann (nå viste det seg i ettertid at hun hadde gjort mer enn bare å se bak min rygg, så det var kanskje velbegrunnet ;-). I dag nyter jeg sjalusien som en del av en cocktail av følelser!

 

Kyssing var også et vanskelig tema for oss, og lenge var det slik at jeg jo visste at hun kysset når hun var med elskerne sine, men ikke hvordan, og jeg ville ikke høre om det. Men en gang møtte vi elskeren hennes på Sexhibition, og det ble etterhvert intimt mellom dem, der vi stod alle tre midt på dansegulvet foran hovedscenen og så på strippeshow. Han begynte å småkysse henne, og det ville jo vært unaturlig om hun ikke besvarte. Jeg trakk meg litt unna for ikke å være i veien for at noe skulle starte, og snart stod jeg som en av flere publikummere som stirret på paret som tungekysset intenst mens han hadde hånden under skjørtet hennes. Jeg kjente at jeg ble voldsomt sjalu, men også kåtere enn jeg noensinne hadde vært. Plutselig slo det meg at jeg knap nok enset at han stod der og fingret fitta hennes, men fokuserte nesten bare på at de tungekysset kontinuerlig uten pause. Jeg ble rett og slett sprengkåt av at kona mi stod og klinte med en annen mann så åpenlyst; dusinvis av mennesker stirret på dem! Etterpå gikk jeg bort til dem igjen og fikk kjenne hvordan kroppen hennes ristet når det gikk for henne der midt blant publikum, men det er sideordnet her.

 

Siden den gangen har jeg blitt utrolig kåt av å se henne kysse, kose, danse tett og være intim som bare kjærester kan være, med en annen mann mens andre ser på. Og hun også nyter å være frekk, og kysse og kline som en ungpike mens andre voksne ser indignert på, særlig når det har kommet tydelig frem tidligere at det er jeg som er mannen hennes. I enkelte settinger lar hun også venner og bekjente se på, men det har aldri skjedd med meg som vitne. Men det er også en deilig, sjalu, intens drøm jeg har...å se de både medfølende og sjokkerte blikkene til venner når de ser henne råkline med en annen mann, helt til de går sin vei sammen og alle skjønner at det er for å pule...

 

kåt og sjalu hilsen

Sir Duke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...