Gå til innhold

Herlig helg


Rasarn

Anbefalte innlegg

Var på en fest på lørdag sammen med mange folk ingen av oss hadde møtt før,men festen var hjem til en kamerat av meg som fruen har drevet og pult med før......

De fleste andre dro til byen så vi var bare en 5-6 stykker som var igjen på festen.

Da ser jeg kompisen min og fruen sitter og snakker sammen i sofaen og skåler og koser seg.

Kompisen min reiser seg og går på badet og etter ett par minutter reiser fruen min seg og følger etter...da vet jeg va som kommer til å se,så da bytter jeg plass så jeg kommer litt nærmere badet så jeg hører koselydene som kommer fra badet mens vi andre fortsetter festen.....

Etter en stund kommer begge tilbake med ett stort glis om munnen....og jeg var skikkelig kåt,så da var det bare å skaffe en drosje og dra hjem og fortsette med det de hadde begynnt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...