Rasarn Skrevet 13. februar 2012 Share Skrevet 13. februar 2012 Var på en fest på lørdag sammen med mange folk ingen av oss hadde møtt før,men festen var hjem til en kamerat av meg som fruen har drevet og pult med før...... De fleste andre dro til byen så vi var bare en 5-6 stykker som var igjen på festen. Da ser jeg kompisen min og fruen sitter og snakker sammen i sofaen og skåler og koser seg. Kompisen min reiser seg og går på badet og etter ett par minutter reiser fruen min seg og følger etter...da vet jeg va som kommer til å se,så da bytter jeg plass så jeg kommer litt nærmere badet så jeg hører koselydene som kommer fra badet mens vi andre fortsetter festen..... Etter en stund kommer begge tilbake med ett stort glis om munnen....og jeg var skikkelig kåt,så da var det bare å skaffe en drosje og dra hjem og fortsette med det de hadde begynnt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.