Gå til innhold

Kinky, utforskende og spennende treff.


KinkyGutt1990

Anbefalte innlegg

Hei der, jeg er en gutt på 21 år, som bor og studerer i Oslo, noe jeg trives godt med.

 

Søker med denne kontaktannonsen en hotwife som vil møte meg alene for en kveld, og som vil bli tatt bilder av, video osv som du kan vise til cucken din senere. Det er en fantasi som tenner veldig.

 

Selv er jeg veldig utforskende i senga og alt må jo prøves minst én gang ;) Innenfor rimelighetens grenser da, hehe.. Liker bondage, litt SM og generell utforskning og lek. Heller mest mot å være dominant, men om det finnes ei som vil møte meg som en "boy toy", så er jo det også en spennende tanke.. Men nå begynner tankene å vandre her..

 

Jeg er 193, 95, brunt hår og brune øyne. Sosialt oppegående og glad i vann og såpe, håper jeg hører fra deg!

 

ee3e3.jpg

e3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...