knutogmona Skrevet 2. februar 2012 Share Skrevet 2. februar 2012 Er et par fra Ringerike som søker treffe med enslige og par med Mona i sentrum. Tar ikke mot treffe hjemme men tar gjerne en helgetur med overnatting. Vi reiser mye og overnatter på Hotel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carstone75 Skrevet 3. februar 2012 Share Skrevet 3. februar 2012 Om dere legger turen til midt norge så ta kontakt Alltid klar =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantoy4u81 Skrevet 3. februar 2012 Share Skrevet 3. februar 2012 Bor i Oslo, om det er aktuelt med hoteltreff i Hovedstaden er det bare å sende meg en melding Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Stallion80 Skrevet 4. februar 2012 Share Skrevet 4. februar 2012 Bare å ta kontakt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
as_we_please Skrevet 5. februar 2012 Share Skrevet 5. februar 2012 (endret) Jeg bor i oslo. kan jeg være vert e-mail slettet SPACEWOLF MODERATOR Endret 6. februar 2012 av spacwolf e-mail synelig i åpent forum... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fullmaanegal1 Skrevet 6. februar 2012 Share Skrevet 6. februar 2012 oslo til fredag?? treffes/ ligge over på mitt hotellrom og dra på vip kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norstriker Skrevet 12. februar 2012 Share Skrevet 12. februar 2012 bor i Oslo :-) bare å ta kontakt ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frarin Skrevet 18. februar 2012 Share Skrevet 18. februar 2012 Hei! Om dere tar en tur til Vestfold stiller jeg gjerne opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agder Skrevet 28. februar 2012 Share Skrevet 28. februar 2012 Streifer mye, så vet aldri hvor en stopper. Så har det et ønske gjør en det som må til for å få en hyggelig opplevelse. som en kanskje og vil ha igjen.. Ha ellers en forsatt dag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ringerike Skrevet 6. mars 2012 Share Skrevet 6. mars 2012 Hei! Nyinnflytta mann På Ringerike her. 40 år, syns at ringerikinger er vanskelig å komme innpå..... Men det virker som dere har samme " interesser" som meg :-) Kunne en doggingseanse eller et hotelltreff være av interesse for dere? Jeg var ogkikka på et par fra Hallingby som knulle på den raseplassen ved industriområdet forrige uke.... Men fikk ikke knulle med dem, kun runk..... Ringerike********** for mer kontakt? Hilsen T Dette kan bli veldig spennende, men jeg er sambo, så jeg trenger diskresjon.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest hoppsan75 Skrevet 11. april 2012 Share Skrevet 11. april 2012 Si ifra hvis dere er i Oslo. Deltar gjerne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell1501 Skrevet 11. april 2012 Share Skrevet 11. april 2012 Si fra hvis dere er i Stavanger:) Jeg stiller gjerne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.