Gå til innhold

Par hvor han må slikke rent...


Sarpingen

Anbefalte innlegg

Hei, er en mann på 41 år bosatt midt i østfold. Jeg kunne tenke meg å møte et par, der alder egentlig ikke er så viktig. Han kan se på i hovedsak, men når han får beskjed, må han ligge under henne og slikke henne i samtidig som jeg tar henne bakfra. Han vet at for å få lov til å se kuken jage i fitta hennes så nært, så må tunga hans jobbe iherdig. Dette gjør at den også enkelte ganger kommer borti kuken. Når jeg kommer, tømmer jeg meg helt, og drar meg forsiktig ut. Mannen i forholdet deres har da bare en oppgave, og det er å gjøre alt han kan for å slikke henne ren og tom for mine rester, og han stikker tunga langt inn i henne. Hun vier ut leppene sine for å lettere la sæden gli ut igjen. Samtidig som dette foregår, har jeg kommet meg forran henne hvor hun slikker og suger kuken min helt ren for hver eneste dråpe. Når han er helt ferdig med å slikke henne ren, løfter hun litt på beinet, slik at han kommer ut. Han skal da komme og sitte helt oppi sugingen hun gjør av meg, og nyte og se hvordan hun koser seg med kuken. Plutselig stopper hun litt å suge og kysser sin mann dype tungekyss, før hun løsriver seg det igjen og suger meg videre. Etter noen minutter roer vi det hele ned og er ferdig for denne gang.

 

Høres dette ut som noe dere kunne tenke dere? Ta kontakt, jeg er seriøs og har både tid og anledning til å møtes. Dere bør være villig til å møtes ganske raskt, da jeg er utrolig lei av henvendelser hvor: "vi søker etter noen og er villig til å treffe deg bare vi finner et tidspunkt... " et tidspunkt som aldri blir noe av. Ukedager passer kjempeflott for meg, både på dag og kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...