cuckslave Skrevet 7. september 2020 Share Skrevet 7. september 2020 Bare en tanke jeg har, det å må stille opp som husslave for Bull når han måtte trenge en cuck til å ta feks helgavasken, samt at cucken er iført chastity og dameundertøy. Synes jeg er ydmykende setting for cucken. 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuckoldpar Skrevet 17. oktober 2020 Share Skrevet 17. oktober 2020 Det er ingen ukjent situasjon for cucky her. Utføre alt mulig husarbeid for Bull mens han har fruen i senga. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dom-Bergen Skrevet 9. desember 2022 Share Skrevet 9. desember 2022 Hadde jo vært topp med en som gjorde rent i huset mens eg betjener kona. Eneste kravet er at han vill være innelåst i chastity under hele seansen, og selvsagt slikke henne ren til slutt. 1 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cuckold_par Skrevet 15. desember 2022 Share Skrevet 15. desember 2022 (endret) Dom-Bergen skrev (På 9.12.2022 den 17.20): Hadde jo vært topp med en som gjorde rent i huset mens eg betjener kona. Eneste kravet er at han vill være innelåst i chastity under hele seansen, og selvsagt slikke henne ren til slutt. Det er vel ikke noe "krav" til en ekte cuck, snarere at et ønske innfris. Endret 15. desember 2022 av Cuckold_par Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuckoldparekstremydmykelse Skrevet 17. desember 2023 Share Skrevet 17. desember 2023 Jeg synes det er på sin plass og en selvfølge at en cuck vasker og rydder for en bull, men nå mener jeg også at en bull er sjefen haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOTBULLDOM Skrevet 23. desember 2023 Share Skrevet 23. desember 2023 Obs! Denne brukeren er kun en wannabe cuck. Vedkommende laster ned bilder av fruer fra andre medlemmer her og påstår disse damene er kjæresten eller kona hans. Scam. 🤬 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.