Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare en tanke jeg har, det å må stille opp som husslave for Bull når han måtte trenge en cuck til å ta feks helgavasken, samt at cucken er  iført chastity og dameundertøy. Synes jeg er ydmykende setting for cucken.

• Liker 2
  • Sexy 1
  • 1 måned senere...
  • 2 years later...
Skrevet

Hadde jo vært topp med en som gjorde rent i huset mens eg betjener kona.

Eneste kravet er at han vill være innelåst i chastity under hele seansen, og selvsagt slikke henne ren til  slutt.

• Liker 1
  • Sexy 3
Skrevet (endret)
Dom-Bergen skrev (På 9.12.2022 den 17.20):

Hadde jo vært topp med en som gjorde rent i huset mens eg betjener kona.

Eneste kravet er at han vill være innelåst i chastity under hele seansen, og selvsagt slikke henne ren til  slutt.

Det er vel ikke noe "krav" til en ekte cuck, snarere at et ønske innfris.  

Endret av Cuckold_par
  • 1 year later...
  • 1 year later...
Skrevet

Vi er for tiden ikke aktive. Hun er ikke i modus til å ha sex med andre for tiden. Det er helt greit, slike ting går i ofte i bølgedaler.
Kunne en sånn husslave for Bull fungert helt uten sex-element også? At en cuck kom å gjorde husarbeid hos en Bull som faktisk ikke knuller kona til cuck? Da hadde ihvertfall cuck får en ydmykende stund. Usikker på hva en Bull ville fått ut av det, men han hadde ihvertfall fått et renere hjen 🙂 Hva tenker folk?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...