Rouge Skrevet 25. januar 2012 Share Skrevet 25. januar 2012 1-3 2-3 6-9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOPLUSSTO Skrevet 28. januar 2012 Share Skrevet 28. januar 2012 Hei. Forstår spørsmålet, men tenker du på pr uke, mnd eller? Hilsen oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet 15. august 2012 Share Skrevet 15. august 2012 er det pr dag, uke måned eller pr år? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TobiasX Skrevet 15. desember 2012 Share Skrevet 15. desember 2012 Det kan variere mye, det har vært fra noen få ganger i året og i noen perioder, hver helg. Dessuten er det han som besøker henne (oss)! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steink63 Skrevet 6. september 2013 Share Skrevet 6. september 2013 Fårstår heller ikke om det menes pr uke, mnd eller år? Min besøker elskeren i gjennomsnitt 4-5 ganger pr mnd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rosette Skrevet 13. april 2014 Share Skrevet 13. april 2014 Ikke ofte nok :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rouge Skrevet 25. september Forfatter Share Skrevet 25. september Selv om det er "lovlig sent», så vil jeg bare kommentere at det treff med elskeren pr. måned spørreundersøkelsen gjelder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911 Skrevet 26. september Share Skrevet 26. september (endret) Steink63 skrev (På 6.9.2013 den 17.37): Fårstår heller ikke om det menes pr uke, mnd eller år? Min besøker elskeren i gjennomsnitt 4-5 ganger pr mnd Heldige elsker og hotwife. Dette er jo langt oftere jeg får ha sex med min kone. Jeg er heldig om jeg får et ligg en gang pr. mnd Skulle ønske jeg fikk henne til å ha en elsker. Da ville nok sexlysten også på meg økt, etter de erfaringene jeg har lest andre har. Dermed vinn-vinn Endret 26. september av 911 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.