matadormix84 Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 Får opp en på en del tråder at jeg må ha premium abb for å lese, Når jeg da velger å bli premium medlem får jeg bare beskjed at dere ikke har slikt? Hva skal en stakkar gjøre?=) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nanox Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 Heisann Matadormix, Jeg har vært litt slepphendt med rettigheter om dagen desverre, problemet er nå fikset. Beklager. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
t00l Posted January 6, 2012 Share Posted January 6, 2012 får ikke opp ett eneste bilde i forumdele.. alt blir premiumtrøbbel... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nanox Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Hei t00l, som sagt så har jeg vært litt bakpå med tanke på restriksjoner, men dette skal være fikset nå God kveld! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts