matadormix84 Skrevet 5. januar 2012 Share Skrevet 5. januar 2012 Får opp en på en del tråder at jeg må ha premium abb for å lese, Når jeg da velger å bli premium medlem får jeg bare beskjed at dere ikke har slikt? Hva skal en stakkar gjøre?=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 5. januar 2012 Share Skrevet 5. januar 2012 Heisann Matadormix, Jeg har vært litt slepphendt med rettigheter om dagen desverre, problemet er nå fikset. Beklager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t00l Skrevet 6. januar 2012 Share Skrevet 6. januar 2012 får ikke opp ett eneste bilde i forumdele.. alt blir premiumtrøbbel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 9. januar 2012 Share Skrevet 9. januar 2012 Hei t00l, som sagt så har jeg vært litt bakpå med tanke på restriksjoner, men dette skal være fikset nå God kveld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.