Gå til innhold

En overraskene deilig lørdagskveld


Gjest Lynx

Anbefalte innlegg

En lørdag for noen år siden hadde vi invitert en gammel barndomsvenn av meg over på lørdagskos. Hva slags lørdagskos det skulle ende opp med viste jeg ingen ting om da det ringte på døren, og Erik stod på trappen.

 

Det hadde gått en tid siden vi var sammen sist. Det er jo slik det ofte går når man etablerer seg på hver sin kant osv, men nå stod han da der på trappen med det velkjente gliset sitt om munnen.

 

Det bars inn i stuen, og som seg hør og bør ble han servert en øl omtrent før han fikk satt seg i sofaen.

Jeg reagerte litt på hvor hjertelig gjensynet mellom Erik og min daværende kone Anita var, men jeg tenkte ikke så mye mer over det.

 

Det skulle imidlertid vise seg at de kjente hverandre mye bedre enn jeg viste noe om…

 

Vi slo oss ned, og praten gikk løst om alt som var samtidig som vi alle ble i bedre og bedre humør etter hvert som ølet ble inntatt.

 

Snart var det på tide med litt mat, og jeg forsvant ut på kjøkkenet for å ordne i stand til taco. Jeg lager egen saus til taco, så det tok litt tid å få alt på stell.

 

Mens jeg stod der å kuttet og ordnet, syntes jeg at jeg kunne høre noen litt snodige lyder fra stuen. Jeg fortsatte med maten, men lydene ble etter hvert av slik karakter at jeg bare måtte ta en tur for å se hva de egentlig drev på med der inne.

 

Forbauselsen var stor da jeg fant dem liggende på stuegulvet, kliss nakne, og Erik med kukken langt inne i Anita.

De var skikkelig i gang, og enset knapt min tilstedeværelse, bortsett fra Antitas slørete blikk da hun så på meg et kort sekund var det helt klart at de ikke hadde noen interesse av å bli forstyrret av meg.

 

Anita vendte seg mot Erik igjen, og ga han et dypt kyss samtidig som hun viftet meg ut igjen på kjøkkenet.

 

Det var ikke lett å konsentrere seg om å få maten ferdig med synet av de to friskt i minne, og med deres høylytte stønn strømmende inn fra stuen, men jeg fikk da rotet meg ferdig til slutt uten å skjære meg i en eneste finger.

 

De to hadde kommet seg opp i sofaen, og satt glade å fornøyde å pustet ut etter at de begge hadde fått orgasme.

Jeg kunne se Eriks sæd renne ut av fitta til min kone.

 

Hei sa hun med et lurt smil. Håper du ikke hadde noe i mot at vi koset oss litt med hverandre mens vi ventet tilføyde hun.

Det hadde jeg jo selvsagt ikke, ble kåt som bare det jeg, men det kom litt uventet.

 

Jeg viste ikke da at de to hadde møttes i smug en gang tidligere samme uken, og avtalt at de skulle gi meg denne deilige overraskelsen.

 

De hadde knullet da også, lært hverandre litt bedre å kjenne, slik at det skulle bli mnst mulig fomling da de skulle overraske meg…

 

Han er kjempe deilig sa Anita til meg, og tok godt tak rundt kukken til Erik. Han knuller meg så deilig. Pikken hans passer meg perfekt.

Kan jeg få lov til å ha Erik som min elsker spurte hun.

 

Ja var svaret fra meg. Dette var jo kjempe herlig. Min kone og min beste kammerat som elskere.

 

Maten ble fortært sammen med mer å drikke, og snart var de to klare for å kose seg litt igjen, men denne gangen fikk jeg også være med.

 

Vi gikk opp i sengen alle tre, Erik var ikke sein ved å kaste seg over Antia igjen.

 

Det var deilig å se hvordan fingrene hans fant veien inn i den blaute fitta hennes, og hvordan hun lukket øynene å nøt å kjenne han der.

 

Erik flyttet litt på seg, og kjørte kukken inn i munnen på Anita. Han stønnet. Hun er veldig god til å suge. Kan få en mann til å komme på en to tre om hun vil.

 

Jeg la meg til rette mellom Anitas bein, og smakte litt på henne. Jeg kjente smaken av salt sæd, kjente dampen av den nypulte svulmende fitta hennes. Jeg var så kåt at jeg kunne sprenges.

 

Det gikk ikke så lange tide før jeg ble dyttet vekk av Erik, da han ville inn i fitta til Antia med kukken sin igjen.

Jeg nøt virkelig synet av at kukkhodet hans splittet fitteleppene til Anita. Jeg så hodet forsvinne inn i henne, for så å komme ut igjen, og inn på nytt. Anita vred seg som en ål. Jeg vet hvor godt hun synes det er akkurat i det kukken presser seg inn i henne.

 

Jeg trakk meg litt tilbake for å se på de to, og at de ikke trengte meg var åpenbart. Det var hender og fingre over alt, de kysset og klinte med hverandre etter alle kunstens regler, de to var i en verden helt for seg selv.

 

Antita stoppet, og satte seg på kukken til Erik, å startet å ri han etter alle kunstens regler.

Det var deilig å se henne slik. Bakfra med kukk i fitta. Jeg fikk lyst til å lure meg inn i rumpa hennes, men slapp aldri til, for etter en liten stund så jeg Eriks baller trekke seg sammen, og han kom i henne med et skikkelig brøl. Han pumpet og pumpet, og jeg så hvordan det randt ut av henne og ned på ballene hans.

 

Så fort Erik var ferdig tok jeg kontroll og fikk Anita ned på ryggen før alt det deilige hadde rukket å renne ut av henne.

Jeg satte leppene inntil fitta hennes, og begynte å slikke i meg sæden som flommet ut av min kone.

Jeg fortsatte helt til det gikk for henne, hun elsker å bli slikket rein etter at en annen mann har fylt henne.

 

Så var det min tur til å trenge inn i den våte deilige fitta hennes. Det er så herlig å knulle en fitte som nettopp har fått seg en ladning. Det er så blødt og deilig, nydelig glatt, at det ikke er mulig å holde seg lenge.

 

Jeg fylte min kone med min sæd som en avslutning på kvelden. Et verdig punktum for en overraskende herlig aften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...