Gå til innhold

Titt-tei!


nvy

Anbefalte innlegg

Min kjære og jeg har eksperimentert innen trekanter og tanken på at hun blir tatt av noen andre for så å komme hjem til meg etterpå er ganske pirrende for begge. Søkte litt om emnet på internett og fant ut at det faktisk var et begrep som dekket det [cuckolding].

 

Nå er jeg kanskje ikke en cuckold på linje med internett-stereotypen, men siden jeg likevel tenner på at hun nyter andre menn så havnet jeg her inne likevel ;)

 

Jeg har alltid ment at man skal nyte livet i så stor grad man kan og da blir det nesten for dumt å være monogam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har prøvd dette ut et par ganger nå og fant egentlig ut at det ikke gir meg noe særlig stimulans. Lar henne likevel fortsette å møte andre for når hun ikke blir mettet av pikk etter dagens tredje økt med tunga og pikken min, så hjelper ikke 4-5-6 heller. Greit med hjelp da ;)

 

Selv når hun kommer hjem fra et slikt møte vil hun ha mer:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du nok helt rett i ;)

 

Hun har møtt 4 forskjellige menn et par ganger hver nå, er ganske så morsomt å høre henne fortelle om møtene sine i etterkant. Tidt og ofte kommer hun med ting som igrunn aldri har falt meg inn å gjøre. Så hun knuller og jeg lærer nye triks. Win\Win.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bra du ser det på den måten da ;) Skulle håpe dama mi hadde tøsa seg litt rundt og, men man kan jo ikke alltid få det man ønsker. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Da var hun oppe i fem, en hun møter regelmessig og et par som ikke fylte opp kravene etter et par møter..

Skrev over at jeg ikke fant noe særlig nytelse i det utover å lære triks, men har med tiden funnet ut at om disse møtene ble filmet så gir den en ganske solid reaksjon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...