nvy Skrevet 28. mars 2010 Share Skrevet 28. mars 2010 Min kjære og jeg har eksperimentert innen trekanter og tanken på at hun blir tatt av noen andre for så å komme hjem til meg etterpå er ganske pirrende for begge. Søkte litt om emnet på internett og fant ut at det faktisk var et begrep som dekket det [cuckolding]. Nå er jeg kanskje ikke en cuckold på linje med internett-stereotypen, men siden jeg likevel tenner på at hun nyter andre menn så havnet jeg her inne likevel Jeg har alltid ment at man skal nyte livet i så stor grad man kan og da blir det nesten for dumt å være monogam! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nvy Skrevet 29. april 2010 Forfatter Share Skrevet 29. april 2010 Har prøvd dette ut et par ganger nå og fant egentlig ut at det ikke gir meg noe særlig stimulans. Lar henne likevel fortsette å møte andre for når hun ikke blir mettet av pikk etter dagens tredje økt med tunga og pikken min, så hjelper ikke 4-5-6 heller. Greit med hjelp da Selv når hun kommer hjem fra et slikt møte vil hun ha mer:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 29. april 2010 Share Skrevet 29. april 2010 Høres ut som kona di er umettelig kompis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nvy Skrevet 29. april 2010 Forfatter Share Skrevet 29. april 2010 Det har du nok helt rett i Hun har møtt 4 forskjellige menn et par ganger hver nå, er ganske så morsomt å høre henne fortelle om møtene sine i etterkant. Tidt og ofte kommer hun med ting som igrunn aldri har falt meg inn å gjøre. Så hun knuller og jeg lærer nye triks. Win\Win. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 30. april 2010 Share Skrevet 30. april 2010 Det er jo bra du ser det på den måten da Skulle håpe dama mi hadde tøsa seg litt rundt og, men man kan jo ikke alltid få det man ønsker. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nvy Skrevet 22. november 2010 Forfatter Share Skrevet 22. november 2010 Du får plante idéen i henne så spirer den kanskje etterhvert;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nvy Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Share Skrevet 20. januar 2011 Da var hun oppe i fem, en hun møter regelmessig og et par som ikke fylte opp kravene etter et par møter.. Skrev over at jeg ikke fant noe særlig nytelse i det utover å lære triks, men har med tiden funnet ut at om disse møtene ble filmet så gir den en ganske solid reaksjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.