Gå til innhold

Vet ikke helt.


Ozzy

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg vet ikke helt hvor cuckold jeg er? Kona var utro for et år siden. Det var ikke kult å oppdage det. Det ble masse greier. Hun hadde truffet en mann på et seminar i en anne by. Hun hadde blitt med opp på hotellrommet, og der hadde de klina og hun hadde blitt slikket til orgasme. Det var det hele.Har sjekket det ut med han som hun gjorde det med.

MEN når jeg tenker på episoden så blir jeg utrolig kåt og vil gjerne høre henne fortelle om hva de gjorde. Jeg ronker eller vi knuller mens hun forteller og jeg får kjempe orgasme. Jeg tenker også på episoden når jeg ronker alene. Men svike med at hun gjorde det uten meg eller at hun i det hele tatt ble med en fremmed mann er jeg veldig sjalu på. Jeg er også sjalu når hun flørter med andre, men jeg vil gjerne at vi har med en mann ekstra i senga. Bli jo helt forvirra av dette jeg. Hvor er jeg? Er jeg en cuckold?

 

meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du er cuckold. Enhver mann med en utro kone er cuckold og de fleste vet ikke om at de er det. Så har du den "frivillige" cuckold som det finnes mange ulike grader av. Det kan være alt fra en dominant mann som krever at hans kone er hans hore og ligger med de han selv bestemmer til den fullstendige underdanige cuckold hvis kone bestemmer alt, også hvorvidt cuckolden overhodet får lov til å ha sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...