Gå til innhold

Overkåt :)


BigWoman

Anbefalte innlegg

Overkåt Hotwife søker sprengkåte buller til å knulle min dryppende våte mus mens min cuckold må stakkarslig bare se på, nå på lørdag 17.12.11

 

Kan du IKKE den dagen er den ingen hensikt i å svare heller

 

Søker kun seriøse bull som vet hva det vil si å være en gentleman..

 

Venter i dryppende lengsel på svar

 

Ømme kyss fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frekklek

Hei... Jeg leverer barn fredag. Har helgen fri. Ta deg en tur til meg og kom hjem til mannen din nypult. . ;-)

Finner vi tonen har du en som kan ta deg jevnlig..

Hilsen M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er en mann på 42 fra sør i hedmark, som ser på det å tilfredstille en kvinne på alle mulige måter som min livsoppgave. Jeg har fri fra alle hverdagslige forpliktelser på lørdag, så hvis du holder til på østlandet kommer jeg gjerne på besøk... Eller så er du/dere hjertelig velkomne til meg. Jeg kan love deg en flott opplevelse som vil vare lenge...... send meg en PM hvis dette er intresant for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Big Woman,

 

Vil gjerne knulle din dryppende våte mus mens din cuckold må stakkarslig bare se på, nå på lørdag 17.12.11. Jeg er en sann gentelmann, lett å omgås med og en Bull med stor B :-)

Kan nesten ikke vente på å knulle deg :-)

 

Hete kyss fra meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...