Gå til innhold

Hvor går grensen mellom cuckolding og utroskap?


Semikolon

Anbefalte innlegg

Jeg prøver her å få i gang en liten debatt. Hvis noe har lest min tråd om min kones forrige "utskeielse", så skjønner der hva jeg føler rundt cuckolding. Nå fant jeg ut at kona hadde besøk av sin elsker hjemme hos oss mens jeg var på jobb i går. Hvis ikke jeg hadde konfrontert henne med det ville hun ikke ha fortalt meg det. Hun sier at hun ikke vil snakke om det overhodet. For meg føles dette som uakseptabelt utroskap. Hadde vært fint om noen vil dele sine tanker med meg rundt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har sine egne regler for hvor grensene går så en slik debatt vil være menigsløs om du ikke definerer hva som er akseptable rammer. For noen er cuckolding en livsstil, for andre er det en lett krydret lek.

 

Det jeg kan si er at om hun gikk over en grense for deg, såret deg og gjorde noe som du finner uakseptabelt, så forstår jeg godt at du føler det er utroskap. Det du må finne ut av er om hennes grenser i dette spillet samsvarer med dine. Gjør de ikke det, så har dere en del å måtte snakke om.

 

Klem annelise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Utroskap og cuckolding har overlappende grenser. Vi mener det er viktig å være åpen med partner fra starten om hvor deres grenser går. For oss er åpenhet og ærlighet det viktigste i forholdet, derfor vil det være helt vesentlig at vi begge vil fortelle hverandre hva vi bedriver innen for rimlighetens grenser.

 

At din kone ikke forteller deg om hennes forhold til denne elskeren er kanskje hennes måte å skape ekstra spenning på? Spør henne, og fortell henne hva du mener om saken.

 

Sett grenser sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...