Gå til innhold

Par søker mann


Anbefalte innlegg

Vi er et par midt i 40 årene som bor på Helgeland.

Vi er et par som har lyst til å utvide horisonten, og har lyst til å prøve noe nytt. Vi søker ette en mann.

Hun liker å bli slikket, kost med og pult.

Du må være en mann rundt de 30-50.

Endret av Par på utkikk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Kjære par på Helgeland! Jeg er en voksen mann passert 50, slank og ungdommelig og rimelig bra utrustet, ca 18-20 cm og et deilig kukhode.

Jeg er gift, men bor ikke sammen med min kone. Ønsker kontakt med dere fordi jeg skal oppholde meg noen uker på Helgeland nå i sommer.

Bor dere i by eller rimelig nærhet? Mosjøen, Mo i Rana her.

Min store drøm er å kunne bli husvenn med et par, der jeg elsker med kona mens han ser på. Elsker å slikke fitte (er flink og utholdende) og

naturligvis liker jeg at hun slikker og suger meg mens han ser på, for så å knulle henne, gjerne både vaginalt olg analt til hun kommer i sterke

orgasmer... Jeg er frisk og håper naturligvis at det også gjelder dere. Klem fra lun, trygg guttemann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det hadde vært artig å prate mere med deg, men jeg prater kun gjennom personlige meldinger.

Så hvis du vil at jeg skal svare deg må du åpne boksen for personlig melding:)

 

Kjære par på Helgeland! Jeg er en voksen mann passert 50, slank og ungdommelig og rimelig bra utrustet, ca 18-20 cm og et deilig kukhode.

Jeg er gift, men bor ikke sammen med min kone. Ønsker kontakt med dere fordi jeg skal oppholde meg noen uker på Helgeland nå i sommer.

Bor dere i by eller rimelig nærhet? Mosjøen, Mo i Rana her.

Min store drøm er å kunne bli husvenn med et par, der jeg elsker med kona mens han ser på. Elsker å slikke fitte (er flink og utholdende) og

naturligvis liker jeg at hun slikker og suger meg mens han ser på, for så å knulle henne, gjerne både vaginalt olg analt til hun kommer i sterke

orgasmer... Jeg er frisk og håper naturligvis at det også gjelder dere. Klem fra lun, trygg guttemann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 måned senere...
  • 4 years later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...