Par på utkikk Skrevet 20. mars 2010 Share Skrevet 20. mars 2010 (endret) Vi er et par midt i 40 årene som bor på Helgeland. Vi er et par som har lyst til å utvide horisonten, og har lyst til å prøve noe nytt. Vi søker ette en mann. Hun liker å bli slikket, kost med og pult. Du må være en mann rundt de 30-50. Endret 17. mai 2010 av Par på utkikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rulin55 Skrevet 24. mai 2010 Share Skrevet 24. mai 2010 Kjære par på Helgeland! Jeg er en voksen mann passert 50, slank og ungdommelig og rimelig bra utrustet, ca 18-20 cm og et deilig kukhode. Jeg er gift, men bor ikke sammen med min kone. Ønsker kontakt med dere fordi jeg skal oppholde meg noen uker på Helgeland nå i sommer. Bor dere i by eller rimelig nærhet? Mosjøen, Mo i Rana her. Min store drøm er å kunne bli husvenn med et par, der jeg elsker med kona mens han ser på. Elsker å slikke fitte (er flink og utholdende) og naturligvis liker jeg at hun slikker og suger meg mens han ser på, for så å knulle henne, gjerne både vaginalt olg analt til hun kommer i sterke orgasmer... Jeg er frisk og håper naturligvis at det også gjelder dere. Klem fra lun, trygg guttemann... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olebistav Skrevet 25. mai 2010 Share Skrevet 25. mai 2010 hei. jeg skal en tur til sandnessjøen i denne eller neste uke. kansje dere vil komme på hotell rommet mitt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Par på utkikk Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Share Skrevet 26. mai 2010 Hei Det hadde vært artig å prate mere med deg, men jeg prater kun gjennom personlige meldinger. Så hvis du vil at jeg skal svare deg må du åpne boksen for personlig melding:) Kjære par på Helgeland! Jeg er en voksen mann passert 50, slank og ungdommelig og rimelig bra utrustet, ca 18-20 cm og et deilig kukhode. Jeg er gift, men bor ikke sammen med min kone. Ønsker kontakt med dere fordi jeg skal oppholde meg noen uker på Helgeland nå i sommer. Bor dere i by eller rimelig nærhet? Mosjøen, Mo i Rana her. Min store drøm er å kunne bli husvenn med et par, der jeg elsker med kona mens han ser på. Elsker å slikke fitte (er flink og utholdende) og naturligvis liker jeg at hun slikker og suger meg mens han ser på, for så å knulle henne, gjerne både vaginalt olg analt til hun kommer i sterke orgasmer... Jeg er frisk og håper naturligvis at det også gjelder dere. Klem fra lun, trygg guttemann... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hopzz Skrevet 16. juni 2010 Share Skrevet 16. juni 2010 hei, er slank og er bra utrustet! til tjeneste for par som vil utforske! er med på alt og 100% renslighet og diskresjon er en selfølge! ta kontakt! er i sandnessjøen! men bor ikke fast hær!... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rulin55 Skrevet 18. juni 2010 Share Skrevet 18. juni 2010 Hei på dere! Jeg var ikke klar over dette. Skal straks ordne det, slik at vi kommer i kontakt. Ser frem til det, og forhåpentligvis spennende møter i sommer. Klem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rulin55 Skrevet 18. juni 2010 Share Skrevet 18. juni 2010 Hei. Håper alt virker nå. Hører mer enn gjerne fra deg/dere. rulin55 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hopzz Skrevet 30. juli 2010 Share Skrevet 30. juli 2010 er dere fortsatt på søken? ta kontakt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knuten Skrevet 22. oktober 2014 Share Skrevet 22. oktober 2014 Hei. Bor i Brønnøy. Er ressurssterk og setter stor pris på mennesker som det er mulig å leke med. Vil dere vite mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 22. oktober 2014 Share Skrevet 22. oktober 2014 Ikke for å bry meg, men om du ser når dette var aktuelt, vil du se at det var i 2010... Lykke til videre her inne. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rhino Skrevet 22. oktober 2014 Share Skrevet 22. oktober 2014 Om du har flyttet fra Hedmark knuten, så er det kanskje en ide å oppdatere profilen sin også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.